Prizma je nacionalna strokovna nagrada, ki jo Slovensko društvo za odnose z javnostmi podeljuje slovenskim organizacijam za odličnost izvedenih komunikacijskih programov na področju odnosov z javnostmi. Je edino tovrstno priznanje slovenskim komunikacijskim strokovnjakom in ne pomeni zgolj komunikacijske odličnosti, temveč izraža tudi strokovnost, znanje, ustvarjalnost in učinkovitost na področju stroke odnosov z javnostmi.
Prijaviteljem omogoča, poleg nagrajevanja in ovrednotenja njihovih prispevkov k uveljavljanju stroke odnosov z javnostmi, tudi odlično priložnost za predstavitev njihovega dela kolegom in javnosti. Razpis za nagrado Prizma poteka vsako leto, predvidoma od marca do konca aprila, nagrajenci pa so razglašeni do konca maja.
Podjetja, organizacije in agencije lahko svoje komunikacijske program prijavijo v šestih kategorijah, in sicer:
- A - programi internega komuniciranja,
- B - celoviti komunikacijski programi (integrirano komuniciranje, 360 stopinjski komunikacijski programi),
- C - programi upravljanja sprememb (krizno komuniciranje, upravljanje tem itd.),
- D - specifični komunikacijski programi (vladni odnosi, odnosi z mediji, lokalnimi skupnostmi, potrošniki, finančnimi javnostmi…),
- E - programi trajnostnega delovanja (CSR, ESG, trajnostno poročanje, itd.),
- F - uporaba komunikacijskih veščin, komunikacijskih orodij in medijev (od internega glasila do aplikacije, od klasičnega komunikacijskega orodja do najnovejšega.