Primus

Nagrada za komunikacijsko odličnost managerjev in managerk je edino strokovno slovensko priznanje, ki prepoznava in nagrajuje komunikacijska znanje in veščine vodilnih v podjetjih oziroma organizacijah. Tudi v 2025 vabljeni k prijavi!

MP obrazec PRIMUS 2025 LN 1200x627.png

Nagrada za komunikacijsko odličnost managerjev in managerk je edino strokovno slovensko priznanje, ki prepoznava in nagrajuje komunikacijska znanje in veščine vodilnih v podjetjih oziroma organizacijah.

Pretekle nagrajence si lahko ogledate tukaj.

Primus 2025

Kdo se bo lahko letos pohvalil z nazivom najboljšega komunikatorja med managerji?

Prijave sprejemamo tukaj.


Kaj je Primus?

Primus je nagrada, ki jo podeljujeta Slovensko društvo za odnose z javnostmi ter Združenje Manager tistim managerkam in managerjem, ki poosebljajo odličnost v poslovnem komuniciranju. To pomeni, da imajo izjemne vodstvene in komunikacijske veščine, da soustvarjajo komunikacijsko strategijo podjetja oz. organizacije ter jo živijo in tako prispevajo k poslovnemu uspehu. Nagrajenci stremijo k temu, da v komunikacijo vključujejo vse javnosti, vse ciljne skupine, na vseh ravneh – od lokalne do mednarodne, visoko na njihovi vrednostni lestvici pa je vzpostavljanje dvosmerne komunikacije. Hkrati so tudi mnenjski voditelji, ki s svojimi prizadevanji gradijo boljšo družbo. Vse to pa je podčrtano z zavezanostjo najvišjim etičnim in profesionalnim načelom.

Nagrajenim managerjem in managerkam ter organizacijam, ki jih vodijo, Primus prinaša večjo prepoznavnost  in krepi njihov ugled. Ne samo nagrada, že same nominacija je dokaz, da manager/ka visoko vrednoti pomen komuniciranja v svojem delovnem in širšem poslovnem okolju. To pa je sploh v (po)koronskem času cenjena vrednota in pomembna konkurenčna prednost, tudi za privabljanje talentov in za zadržanje odličnih kadrov v podjetju.

Med merila oz. kriterije odličnosti komuniciranja smo uvrstili:

Veščine: izjemne vodstvene in komunikacijske veščine, spretnosti (spodaj v vprašalniku zapišite, katere veščine odlikujejo nominiranca/ko).

Strategija: (so)izvajanje komunikacijske strategije, ki izkazuje ustvarjalnost in inovativnost ter prispeva k poslovnemu uspehu organizacije (spodaj v vprašalniku zapišite, kako nominiranec/ka (so)izvaja strategijo).

Zavezanost komunikaciji: komuniciranje z vsemi javnostmi, notranjimi in zunanjimi, na vseh ravneh: od lokalne do mednarodne (spodaj v vprašalniku zapišite, kako nominiranec/ka komunicira z različnimi javnostmi).

Osebna komunikacija: učinkovita osebna komunikacija z vsemi ciljnimi skupinami. Soustvarjanje komunikacije in ne le usmerjanje komunikatorjev pri njihovih prizadevanjih (spodaj v vprašalniku zapišite, kakšna je osebna komunikacija nominiranca/ke).

Etičnost in profesionalnost v komunikaciji: zavezanost najvišjim etičnim in profesionalnim načelom, standardom ter delovanje v skladu z etičnim kodeksom Združenja Manager (spodaj v vprašalniku zapišite, kako nominiranec/ka komunicira etično in profesionalno).

Vključevanje: uspešna vzpostavitev dvosmerne komunikacije (spodaj v vprašalniku zapišite, kako nominiranec/ka vključuje zaposlene v komunikacijo).

Mnenjski voditelji: širša prizadevanja za boljšo družbo (spodaj v vprašalniku zapišite, kako si nominirance/ka prizadeva za širše dobro).



Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->