Nagrada za komunikacijsko odličnost managerjev in managerk je edino strokovno slovensko priznanje, ki prepoznava in nagrajuje komunikacijska znanje in veščine vodilnih v podjetjih oziroma organizacijah. Tudi v 2024 vabljeni k prijavi!
Nagrada za komunikacijsko odličnost managerjev in managerk je edino strokovno slovensko priznanje, ki prepoznava in nagrajuje komunikacijska znanje in veščine vodilnih v podjetjih oziroma organizacijah.
V zadnjih dveh letih je naziv Primus pripadel managerkama – Sabini Sobočan, direktorici družbe Varis Lendava ter Aleši Mižigoj, lastnici in direktorici družinskega podjetja Medex.
Ostale nagrajence si lahko ogledate tukaj.
Primus 2024
Kdo se bo lahko letos pohvalil z nazivom najboljšega komunikatorja med managerji?
Do 22. aprila 2024 iščemo tiste, ki vodijo z zgledom, ki jim je kakovostna komunikacija in gradnja odnosov z deležniki izjemnega pomena in to izvrstno počnejo ne glede na situacijo, v kateri so.
Prijave sprejemamo tukaj.
Kaj je Primus?
Primus je nagrada, ki jo podeljujeta Slovensko društvo za odnose z javnostmi ter Združenje Manager tistim managerkam in managerjem, ki poosebljajo odličnost v poslovnem komuniciranju. To pomeni, da imajo izjemne vodstvene in komunikacijske veščine, da soustvarjajo komunikacijsko strategijo podjetja oz. organizacije ter jo živijo in tako prispevajo k poslovnemu uspehu. Nagrajenci stremijo k temu, da v komunikacijo vključujejo vse javnosti, vse ciljne skupine, na vseh ravneh – od lokalne do mednarodne, visoko na njihovi vrednostni lestvici pa je vzpostavljanje dvosmerne komunikacije. Hkrati so tudi mnenjski voditelji, ki s svojimi prizadevanji gradijo boljšo družbo. Vse to pa je podčrtano z zavezanostjo najvišjim etičnim in profesionalnim načelom.
Nagrajenim managerjem in managerkam ter organizacijam, ki jih vodijo, Primus prinaša večjo prepoznavnost in krepi njihov ugled. Ne samo nagrada, že same nominacija je dokaz, da manager/ka visoko vrednoti pomen komuniciranja v svojem delovnem in širšem poslovnem okolju. To pa je sploh v (po)koronskem času cenjena vrednota in pomembna konkurenčna prednost, tudi za privabljanje talentov in za zadržanje odličnih kadrov v podjetju.
Zakaj sodelovati v izboru za nagrado Primus?
1. Primus je prepoznavna in priznana strokovna nagrada. Zasnovana je po vzoru nagrade Excel, ki jo v mnogih državah podeljuje Mednarodna zveza poslovnih komunikatorjev IABC.
2. Sodelovanje pri izboru za Primus je enkraten komunikacijski barometer. Je priložnost za pregled procesa in učinkov managerskega komuniciranja ter usklajenih naporov na področju poslovnega komuniciranja, hkrati pa tudi priložnost za pridobitev uporabne in strokovne povratne informacije.
3. Že sama nominacija za nagrado Primus je priznanje, saj potrjuje komunikacijsko odličnost managerjev ter njihovo zavzetost za nadaljnji komunikacijski razvoj – tako osebni kot tudi razvoj organizacije v celoti.
Med merila oz. kriterije odličnosti komuniciranja smo uvrstili:
Veščine: izjemne vodstvene in komunikacijske veščine, spretnosti (spodaj v vprašalniku zapišite, katere veščine odlikujejo nominiranca/ko).
Strategija: (so)izvajanje komunikacijske strategije, ki izkazuje ustvarjalnost in inovativnost ter prispeva k poslovnemu uspehu organizacije (spodaj v vprašalniku zapišite, kako nominiranec/ka (so)izvaja strategijo).
Zavezanost komunikaciji: komuniciranje z vsemi javnostmi, notranjimi in zunanjimi, na vseh ravneh: od lokalne do mednarodne (spodaj v vprašalniku zapišite, kako nominiranec/ka komunicira z različnimi javnostmi).
Osebna komunikacija: učinkovita osebna komunikacija z vsemi ciljnimi skupinami. Soustvarjanje komunikacije in ne le usmerjanje komunikatorjev pri njihovih prizadevanjih (spodaj v vprašalniku zapišite, kakšna je osebna komunikacija nominiranca/ke).
Etičnost in profesionalnost v komunikaciji: zavezanost najvišjim etičnim in profesionalnim načelom, standardom ter delovanje v skladu z etičnim kodeksom Združenja Manager (spodaj v vprašalniku zapišite, kako nominiranec/ka komunicira etično in profesionalno).
Vključevanje: uspešna vzpostavitev dvosmerne komunikacije (spodaj v vprašalniku zapišite, kako nominiranec/ka vključuje zaposlene v komunikacijo).
Mnenjski voditelji: širša prizadevanja za boljšo družbo (spodaj v vprašalniku zapišite, kako si nominirance/ka prizadeva za širše dobro).