Pisanje za odnose z javnostmi: temeljni žanri’
Izšla je knjiga Pisanje za odnose z javnostmi: temeljni žanri. Govori o spletnem sporočanju, ki imitira govorjeno besedo tudi v zapisani obliki, rahlja včasih trdne meje med javnim in zasebnim sporočanjem. Podaja odgovor na vprašanje ali v hitro se spreminjajočem svetu sploh še potrebujemo poenotene vzorce oz. standarde pisanja v odnosih z javnostmi.
Vsekakor standardov ne gre jemati kot od avtoritete prepisana pravila, ampak kot predlagani vzorec, ki je nastal v profesionalni skupnosti zaradi sporočanjskih ciljev, strokovnih in družbenih norm in konvencij. Njihovo poznavanje pisca razbremeni ukvarjanja s formalnimi značilnostmi in zahtevami določene besedilne vrste ter mu ponuja več časa za vsebinske in tematske izbire pri ubesedovanju. Bralec pa se ob pričakovani ustaljeni formi hitreje znajde, pričakovane podatke najde na pričakovanem mestu in se posveti vsebini besedila, ne da bi ga forma motila zaradi neobičajnih sestavin.
Nekaj uporabnih predlogov za izboljšave v pisanju za odnose z javnostmi najdete v knjigi ‘Pisanje za odnose z javnostmi: temeljni žanri’.Več o vsebini TUKAJ.
Knjigo lahko naročite na naslovu:
Knjigo je mogoče kupiti v spletni knjigarni FDV.
Ob nakupu je potrebno vpisati kodo "PRSS2018".
Koda je veljavna do konca tega leta. Cena knjige je ob vpisu kode 17 evrov.