Blog
28. april 2020

[COVID-19, 𝐏𝐑emagajmo ga skupaj] Nataša Šip, Evropska komisija v Sloveniji

COVID-19_ PRemagajmo ga skupaj (19).png

𝗡𝗮𝗷𝘃𝗲𝗰̌𝗷𝗶 𝗶𝘇𝘇𝗶𝘃 𝘇𝗮𝗱𝗻𝗷𝗲𝗴𝗮 𝘁𝗲𝗱𝗻𝗮?

V resnici je za našo ekipo pretežno mladih staršev največji izziv žongliranje med delom od doma, šolanjem otrok, roki za oddajo, najboljšimi termini na socialkah in med ostalimi radostmi v vsakdanu profesionalnega komunikatorja.
Ah ja, in naš letni načrt dela je postavljen na glavo.

𝗞𝗼𝗻𝗸𝗿𝗲𝘁𝗻𝗼: 𝟯 𝗻𝗮𝗷𝗯𝗼𝗹𝗷 𝘂𝗰̌𝗶𝗻𝗸𝗼𝘃𝗶𝘁𝗲 𝗮𝗸𝘁𝗶𝘃𝗻𝗼𝘀𝘁𝗶, 𝗸𝗶 𝘀𝘁𝗲 𝗷𝗶𝗵 𝗸𝗼𝘁 𝗽𝗼𝗱𝗷𝗲𝘁𝗷𝗲 𝗻𝗮 𝗻𝗼𝘃𝗼 𝘂𝘃𝗲𝗱𝗹𝗶 𝘇𝗮𝗿𝗮𝗱𝗶 𝗖𝗼𝘃𝗶𝗱-𝟭𝟵?
1) Info center Doživi EU smo pred mesecem dni zaprli, še vedno pa sprejemamo klice in odgovarjamo na vprašanja. Nič ne more nadomestiti pogovorov v živo, a vseeno želimo čim bolj ohranjati stik z našimi obiskovalci in uporabniki.

2) Naše dejavnosti smo preselili na splet. Vsa komunikacija je v teh tednih osredotočena na boj proti koronavirusu. Poleg intenzivnega dela z mediji, ciljanih novičnikov, objav o odzivu EU na virus na naši spletni strani ter na naših profilih na družbenih omrežjih zdaj pripravljamo tudi spletne pogovore.

Danes smo denimo sogostili FB live z naslovom Pandemija dezinformacij? Priča smo poplavi polresnic, zavajanja in spletnih goljufij, pa naj gre za zdravstvene nasvete, čudežna zdravila in procedure, lažne spletne strani za prodajo pa tudi za informacijsko vojno. Žal obstajajo tudi organizirane kampanje, ki razmere izkoriščajo za napad na kredibilnost EU. Še več tematskih debat sledi. Vabljeni k spremljanju.

3) Že zdaj vas vabimo pred zaslone TV Slovenija 8. maja zvečer. Na predvečer dneva Evrope za vas pripravljamo posebno doživetje... ;-)
Več na https://ec.europa.eu/slovenia

𝗡𝗮𝗷𝗯𝗼𝗹𝗷 𝘂𝗰̌𝗶𝗻𝗸𝗼𝘃𝗶𝘁 𝗸𝗼𝗺𝘂𝗻𝗶𝗸𝗮𝗰𝗶𝗷𝘀𝗸𝗶 𝗸𝗮𝗻𝗮𝗹 - 𝘇𝗮𝗽𝗼𝘀𝗹𝗲𝗻𝗶, 𝗱𝗼𝗯𝗮𝘃𝗶𝘁𝗲𝗹𝗷𝗶, 𝗸𝘂𝗽𝗰𝗶?
To so naši partnerji in uporabniki. S pozitivnimi sporočili o pomenu solidarnosti v EU pa v zadnjih dneh tudi vladni govorec za covid19 Jelko Kacin.

𝗦𝗲 𝘇̌𝗲 𝗸𝗮𝘇̌𝗲 𝗸𝗮𝗸𝘀̌𝗲𝗻 𝗽𝗼𝘀𝗲𝗯𝗲𝗻 𝘃𝘇𝗼𝗿𝗲𝗰 𝗽𝗿𝗶 𝗸𝗼𝗺𝘂𝗻𝗶𝗰𝗶𝗿𝗮𝗻𝗷𝘂?
Zagotovo se vsi gibljemo po univerzalni krivulji čustev in vedenja, ki velja za takšne in drugačne krize. To vidimo po odzivih ljudi, predvsem na spletu. Vsak situacijo doživlja po svoje, a vendar predvidljivo. Dobro je, če te proces vsaj v osnovi poznamo.
To velja tudi za delovna okolja in naše ni izjema-tako naša majhna ekipa v Ljubljani kot ustroj služb Evropske komisije v Bruslju. Učimo se in prilagajamo razmeram, iščemo nove rešitve. Med nami tudi na daljavo prevladujeta kolegialnost in profesionalen odnos. Na spletu pa opažamo velik doseg objav s pozitivnimi nasveti. Začeli smo z zdravjem, uspešnica med šolarji, učitelji in starši je Kotiček za učenje (EU learning corner na portalu Europa), priljubljena pa je tudi evropska digitalna zbirka muzejev Europeana.

𝗜𝗺𝗮𝘁𝗲 𝘀̌𝗲 𝗸𝗮𝗸𝘀̌𝗻𝗼 𝗱𝗼𝗱𝗮𝘁𝗻𝗼 𝘀𝗽𝗼𝗿𝗼𝗰̌𝗶𝗹𝗼 𝘇𝗮 𝗸𝗼𝗹𝗲𝗴𝗲 𝗸𝗼𝗺𝘂𝗻𝗶𝗸𝗮𝘁𝗼𝗿𝗷𝗲?
V navdihujočem predavanju nam je dr. Željko Čurić pojasnil, da lahko v življenju s še tako skrbnim načrtovanjem nadzorujemo le okrog sedem odstotkov dogajanja. Zato predvsem ostanite zdravi. Vzemite si trenutke le zase, brez telefonov in novic.

In ne nasedajte pavšalnim trditvam, da v EU ni solidarnosti. V tem smo skupaj, le zaupajmo drug drugemu.

Deli

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->