22. SKOJ: Instant
VSAŽIVOST PRSS
Ko smo pred dvema letoma prevzeli vodenje Slovenskega društva za odnose z javnostmi (PRSS), smo imeli jasno zastavljene cilje – dvigniti ugled društva med člani in v javnosti, oživiti nekoč zelo priljubljene sekcije in regijske enote, spodbuditi k delovanju v društvu tudi druge komunikatorje entuziaste ter tako članom ponuditi dodano vrednost članstva v PRSS.
Povratne informacije s številnih strani nam jasno kažejo, da nam je uspelo, pa če še tako zelo želimo ohranjati načelo skromnosti.
Danes je razvidno, da smo društvo stabilizirali ter usmerili na odločno pot razvoja in širitve, čeprav smo po začetni analizi, ki smo jo izvedli v prvih mesecih po nastopu mandata, velikokrat dvomeče zrli drug drugemu v oči. A na koncu smo s spodbujanjem, pogovori, trdim delom in sodelovanjem številnih, ki so se skupaj z nami odločili, da se v svojem prostem času posvetijo stroki in ji vračajo, le zavalili snežno kepo. Leta 2018 smo lahko začeli zreti v renesanso.
Več kot 15 zanimivih dogodkov je bilo v zadnjem letu, poleg SKOJ 2018 še štirje večji – PR teater študentske sekcije, 5. konferenca o zavzetosti Sekcije za interno komuniciranje, 1. dan komunikatorjev v javnem sektorju v organizaciji Sekcije za komunikatorje v javnem sektorju ter tudi izjemno uspešen mednarodni dogodek FEIEA 2018 s podelitvijo nagrad FEIEA Grand Prix.
Opažamo vse bolj aktivno udeležbo članstva na dogodkih, kar priča, da so ti oblikovani zanimivo, z aktualnimi tematikami. Število polnopravnih članov (s plačanimi članarinami) je zraslo za skoraj 15 %, največ novih članov pa prihaja iz javnega in nevladnega sektorja, kar nas zelo veseli. Ustvarjamo nove vsebine in privabljamo nove in nove člane, ki svoj »strokovni pristan« vidijo v društvu.
Tudi v Zakladnici znanja se dogaja veliko novega, še v tem letu bo luč sveta ugledala prva knjiga, ki bo izšla v okviru nove zbirke. Skupaj z Založbo FDV želimo namreč vsem nam omogočiti najboljšo literaturo v maternem jeziku.
A kljub trudu, da stvari premaknemo (in nekaj prav gotovo smo jih), smo prav vsi akterji v društvu še vedno prostovoljci, s svojimi časovnimi omejitvami, zato smo morali nekatere ambiciozne načrte vseeno potisniti na stran.
Naloge društva, ki jih je treba nadaljevati oziroma se jih je treba šele lotiti, so certificiranje, poglobljeno ukvarjanje s klasifikacijo delovnega mesta strokovnjaka za odnose z javnostmi v organizacijah, še intenzivnejša rast članstva, po drugi strani še močnejša aktivacija obstoječih PRSS-jevcev … Izzivov gotovo ne manjka.
Društvu v prihodnje želimo stabilno rast, vsem tistim, ki ste svoj čas in energijo med našim mandatom posvetili gradnji in oblikovanju PRSS, pa se iskreno zahvaljujemo. Kapo dol!
Pridružite se nam
Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!
Postanite član