17. oktober 2009

PR Zbirka

V sodelovanju med PRSS in GV Založbo je doslej izšlo 9 knjig priznanih slovenskih in mednarodnih avtorjev. PRavkar je izšla knjiga Komunikacijske kampanje. Člani PRSS imajo 10-odstotni popust

V sodelovanju med PRSS in GV Založbo je doslej izšlo 9 knjig priznanih slovenskih in mednarodnih avtorjev. PRavkar je izšla knjiga Komunikacijske kampanje.
Člani PRSS imajo 10-odstotni popust za vse knjižne zbirke GV Založbe z izjemo knjig s področja prava, kjer lahko uveljvaljajo 5-odstotni popust. Vsi člani PRSS imajo 10-odstotni popust pri nakupu posameznih knjig iz Zbirke PR. 

Naročniki na Zbirko PR, ki so člani društva PRSS, se lahko ob naročilu zavežejo za najmanj 2-letno naročnino, s čimer bodo pridobili pravico do 20-odstotnega popusta. Naročniki na Zbirko PR, ki niso člani društva, imajo 10-odstotni popust. 

Želim naročiti!
Seznam doslej izdanih knjig:

Komunikacijske kampanje

Avtor: mag. Nada Serajnik Sraka
Izdaja: 2009
Cena: 82,00 EUR
Cena za člane PRSS - naročnike zbirke: 65,60 EUR (DDV vključen)
Knjiga je namenjena predvsem tistim, ki se ukvarjajos kampanjami, ne glede na to, iz katerega sektorja prihajajo (profitnega, javnega, neprofitnega)  in kakšno vrsto kampanj vodijo. Naročnikom bo pomagala razumeti, kdaj se je vredno odločiti za kampanjo in kaj je treba zagotoviti za njeno pripravo in izvedbo. Za izvajalce pa bo koristen opomnik in kažipot skozi zahteven in zapleten komunikacijski proces. Sodelujte tudi na blogu www.kampanja.siVeč.

Resnično odgovorno podjetje 
Avtor: dr. Gergely Tóth
Izdaja: 2008  
Cena: 52,00 EUR  
Cena za člane PRSS - naročnike zbirke: 41,60 EUR (DDV vključen)

Ali bo družbena odgovornost podjetja postala le še eden mnogih trendov v upravljanju podjetij ali bo v temeljih spremenila gospodarstvo in ves svet? Avtor argumentirano opozarja na probleme onesnaževanja in ekonomskega neravnovesja v svetu in predlaga pet strateških načel za podjetja, ki želijo biti družbeno in okoljsko odgovorna: zmanjševanje transportnih stroškov, čim bolj pošteno trgovanje, odpoved  ekonomizmu, optimalna velikost podjetja, izdelki in storitve, ki  zadovoljujejo resnične potrebe potrošnikov in ne spodbujajo novih (ne)potreb. Več.

Nove priložnosti e-komuniciranja

Avtorica: Jasna Suhadolc
Izdaja: 2007Cena: 59 EUR - 14.138,76 SIT
Cena za člane PRSS - naročnike PR zbirke: 47,2 EUR

Komunikatorji se v zadnjih letih vse bolj zavedajo, da se novih medijev in komunikacijskih kanalov ne morejo več izogibati. Ti so prinesli številne spremembe v poslovanju in komuniciranju. Treba jih je poznati in razumeti, da bi jih lahko učinkovito uporabili in aktivno sodelovali v dialogu z deležniki. Več

Odnosi z lokalnimi skupnostmi 

Avtorji: Darinka Pek Drapal, mag. Mojca Drevenšek, Andrej Drapal
Izdaja: 2004
Cena: 14.500,01 SIT  - 60,51 EUR
Cena za člane PRSS - naročnike PR zbirke: 11.600,00 SIT - 48,41 EUR 

Razmislite o vplivih vaše organizacije na okolje in prostor, v katerem deluje, ugotovite, kako vas lokalna skupnost sprejema , nato začnite načrtovano in učinkovito komunicirati. Učinkoviti odnosi z ožjo in širšo lokalno... Več o knjigi



Priročnik za odnose z javnostmi

Avtorja: Alison Theaker  in sodelavci 
Prevod: Tea Mejak,  Polona Stanek 
Izdaja: 2004 Cena: 14.800,01 SIT - 61,76 EUR 
Cena za člane PRSS - naročnike PR zbirke: 11.480 - 49,41 EUR 

Nazoren in preprost prikaz odnosov z javnostmi v današnji družbi.    
Priročnik za odnose z javnostmi daje celovit in podroben pregled  teorije in prakse odnosov z javnostmi. Očrtuje njihovo zgodovino in razvoj, se posveča etičnim... Več o knjigi



Komuniciranje s finančnimi javnostmi 

Avtorji: mag. Marjeta Tič Vesel, Aleš Razpet, dr. Dejan Verčič 
Izdaja: 2003 Cena: 11.200,00 SIT - 46,74 EUR 
Cena za člane PRSS - naročnike PR zbirke: 8960 SIT - 37,39 EUR 

Praksa na trgu kapitala je pokazala, da lahko dve enako uspešni podjetji zaradi različne komunikacijske strategije dosežeta različni tržni vrednosti. Izpopolnite se in postanite res dober komunikator s finančnimi javnostmi! Organizacije. Več o knjigi

Zaton oglaševanja in vzpon PR  

Avtorja: Al Ries, Laura Ries 
Prevod: Tea Mejak, Sveto Trajkovski 
Izdaja: 2003 Cena: 12.900,00 SIT - 53,83 EUR 
Cena za člane PRSS - naročnike PR zbirke: 10.320 SIT - 43,06 EUR 

Če hočete uspešno uveljaviti svojo blagovno znamko, se morate naučiti obvladovati tako odnose z javnostmi kot oglaševanje. Kamorkoli se obrnemo, lahko spremljamo očiten prehod iz oglaševalsko usmerjenega trženja v trženje, usmerjeno v odnose z... Več o knjigi



Odnosi z mediji 

Avtorji: dr. Dejan Verčič, Franci Zavrl, mag. Petja Rijavec 
Izdaja: 2002 
Cena: 10.800,00 SIT - 45,07 EUR 
Cena za člane PRSS - naročnike PR zbirke: 8640 SIT - 36,05 EUR 

Če hočete s svojim delom poseči v svet, morate poseči v medije. Knjiga predstavlja prakso načrtovanja, organiziranja in vrednotenja odnosov z mediji, daje pregled nujne infrastrukture in najpomembnejših orodij. O svetu, v katerem živimo,.. Več o knjig



Blagovna znamka: od vizije do vrednotenja 

Avtor: Leslie de Chernatony 
Prevod: mag. Boštjan Zupančič 
Izdaja: 2002 Cena: 12.300,00 SIT - 51,33 EUR 
Cena za člane PRSS - naročnike PR zbirke: 9840 SIT - 41, 06 EUR 

Nov model upravljanja blagovnih znamk, predstavljen v tej knjigi, je odgovor na vprašanje, kako uskladiti vse dejavnosti dodajanja vrednosti v organizaciji in ponuditi odjemalcem celovito blagovno znamko. Eden temeljnih ciljev managerjev je... Več o knjigi



Cene v SIT so informativne in so preračunane po tečaju zamenjave 1 EUR = 239,640 SIT.

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->