K sodelovanju v študentskem natečaju Inkubator PRiložnosti vabimo vse mlade komunikatorje, ki imajo inovativno idejo za zastavljen izziv partnerja.
Glavni namen natečaja – Inkubator PRiložnosti je več mladim, ki si želijo pridobiti dodatno praktično in strokovno znanje, omogočiti prihod na konferenco, v zameno za njihove kreativne ideje.
Študentje na podlagi podanega komunikacijskega problema na področju odnosov z javnostmi (briefa) iščejo kreativne rešitve in se tako povežejo z uspešnim podjetjem.
Letos bomo, v okviru 26. Slovenske konference o odnosih z javnostmi (SKOJ), študentski natečaj izvedli že sedmič.
Sodelovanje smo sklenili z Nacionalnim inštitutom za javno zdravje (NIJZ), ki bo študentom zastavil komunikacijski izziv na temo ozaveščanja o pomenu cepljenja proti HPV virusu. V okviru natečaja bodo na podlagi brifa s strani NIJZ študenti pripravili komunikacijski načrt in se potegovali za naslov najboljšega med njimi.
V natečaju sodelujejo vsa dela oddana med 21. februarjem do vključno 24. aprila 2024 do 23.59 (do polnoči), podaljšano do 26. 4. (do polnoči). Ekipe imajo tudi možnost mentoriranja s strani članov PRSS (več informacij na prss@piar.si)
Letos bodo prijavljena dela tudi prvič predstavljena v živo pred komisijo (t.i. pitch) in sicer v sredo, 8. maja 2024 (točna ura še ni znana, ekipe bodo podatek prejele pravočasno). Za predstavitev v živo pred komisijo bo imela vsaka ekipa 5 minut časa.
Vsi študenti, ki bodo pripravili celovito prijavo, bodo prejeli brezplačno dvodnevno kotizacijo na 26. SKOJ, ki bo 22. in 23. maja 2024 v Portorožu.
Več o razpisu najdete tukaj.