Dogodek

sep 08. 2021

Zavzetost v novi realnosti #4


Ob koncu poletja in z vstopom v napovedani četrti val epidemije smo komunikatorji v podjetjih in organizacijah znova pred izzivi, kako ohranjati energijo, zavzetost in seveda zdravje zaposlenih. Tako bo septembrski dogodek izmenjave praks Zavzetost v novi realnosti #4 še kako dobrodošel. Ponovno bomo delili prakse internega komuniciranja pred, med in po epidemiji. Tokrat bodo z nami Katarina Prešern iz Telekom Slovenija, Eva Pečovnik iz Lidl Slovenija ter Maja Ambrož iz AMZS. Dogodek bo potekal v sredo, 8. septembra, med 15. in 16.30 uro preko platforme Zoom.

Dogodki Zavzetost v novi realnosti so brezplačni, se je pa nanje potrebno prijaviti. Prijave za četrti dogodek sprejemamo do srede, 8. septembra, do 10. ure. Svojo vstop na dogodek si zagotovite preko povezave TUKAJ.

Na dan dogodka boste na e-naslov, vpisan ob prijavi, prejeli spletno povezavo do dogodka. 

O predavateljicah dogodka Zavzetost v novi realnosti #4

Katarina Prešeren, direktorica Odnosov z javnostmi v družbi Telekom Slovenija, ima 24 let delovnih izkušenj na področju odnosov z javnostmi in vodenja celovitih komunikacijskih projektov. V Telekomu Slovenija je odgovorna tudi za interno komuniciranje, za katerega pravi, da je epidemija zanj in za zaposlene, prinesla priložnost, da dokažejo, da so tudi velika podjetja hitra, agilna, učinkovita, ustvarjalna ter usmerjena v podporo družbi, v kateri delujejo. Vas zanima kaj so zaposleni razkrili v raziskavi »po tem« in zakaj so se v izjemnih okoliščinah s podjetjem počutili izjemno #POVEZANI?

Eva Pečovnik, ki je svojo strast našla v internem komuniciranju, ima za sabo že več kot deset let izkušenj s področja korporativnega komuniciranja, v Lidlu Slovenija pa je zaposlena šest let. Kot ključna izziva interne komunikacije sta se v Lidlu Slovenija v času epidemije pokazala še večja potreba po ažurnosti pri podajanju novic in povezovanju zaposlenih. Ključni izzivi Lidla Slovenija med epidemijo so bili: kako med sodelavce prinesti kar najbolj aktualne informacije o dogajanju v podjetju glede na to, da v podjetju več kot 70 % vseh zaposlenih nima dostopa do računalnika? Eva bo predstavila kako preseči meje internega komuniciranja z novicami na dlani.

Maja Ambrož je vodja tržnega komuniciranja v AMZS. Zanjo je bistvo uspeha v timskem delu, odnosih, žaru in strasti, ki te žene, drznosti in zaupanju sebi ter tistim (tistih), s katerimi soustvarjaš. V središču so in bodo ljudje, s svojimi ravnanji, védenji in vedénji, potrebami in zahtevami, lastnostmi in pričakovanji, razočaranji in navdušenji. Ljudje ustvarjamo za ljudi – kjer koli in kar koli že! Če kdaj, potem imamo prav zdaj komunikatorji in tržniki, skupaj z menedžerji in kadroviki v rokah žezlo za spremembe. Maja pri tem pravi: supermoč je v druženju. Vas zanima kaj pa zdaj?

O seriji dogodkov Zavzetost v novi realnosti

V Sekciji za interno komuniciranje (SIK) Slovenskega društva za odnose z javnostmi smo pripravili serijo petih spletnih dogodkov, na katerih tekom leta predstavljamo dobre prakse slovenskih podjetij na področju internega komuniciranja med in po epidemiji. Z njimi nadomeščamo našo tradicionalno konferenco o zavzetosti, zato smo dogodke naslovili kar »Zavzetost v novi realnosti«.

 
Pretekli dogodki: 

Zavzetost v novi realnosti #1

Zavzetost v novi realnosti #2

Zavzetost v novi realnosti #3



Prijava na dogodek: https://www.1ka.si/a/349455

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->