Za nami prvi dogodek Zavzetost v novi realnosti!
Epidemija koronavirusa je pred letom dni zajela vse pore našega življenja. Njen vpliv smo čutili tako v zasebnem kot tudi v poslovnem svetu. V organizacijah smo pričeli uvajati in spoznavati nov način dela in komuniciranja. Zato smo v sekciji za interno komuniciranje (SIK) pripravili serijo petih spletnih dogodkov, na katerih bomo tekom leta predstavljali dobre prakse slovenskih podjetij na področju internega komuniciranja med in po epidemiji. Z njimi bomo nadomestili našo tradicionalno konferenco o zavzetosti, zato smo jih naslovili kar "Zavzetost v novi realnosti".
Prvi dogodek v nizu petih se je zgodil v sredo, 7. aprila 2021, ko smo s pomočjo orodja Zoom prisluhnili Ani Pivk, iz Iskratela, sledila je predstavitev Damirja Dominiča, Adria Mobil, nato smo k besedi povabili Matejo Celin, Hisense Europe Group, za konec pa prisluhnili še Alenki Rozman, iz Pivovarne Laško Union.
Vse predstavljene prakse so se združevale v točki, da so se tako med kot tudi po epidemiji trudili ohranjati povezanost med zaposlenimi. Nekateri so to udejanjili skozi orodje Workplace, spet drugi skozi dogodke, ki so vsebinsko ostali enako, le prestavili so jih v digitalno okolje, spet tretji pa so se s komuniciranjem ukrepov lotili še preden je bila epidemija sploh razglašena. Vsem je skupno tudi to, da so iz tega obdobja stopili pozitivno naravnani, z novimi izkušnjami in zadovoljstvom na strani zaposlenih ter se bodo po njihovih besedah trudili ohranjati tovrstne prakse tudi v prihodnje.
Po končanih predstavitvah so sledila vprašanja poslušalcev in povabilo k udeležbi na naslednjem dogodku Zavzetost v novi realnosti, ki ga v sekciji za interno komuniciranje pripravljamo v mesecu juniju. Kdaj točno in kdo bodo naši sogovorniki, pa vam izdamo kmalu.