Novica
20.Oct.2022

Ste za PRavo stvar?

​Poslanstvo Sekcije za interno komuniciranje (SIK) je spoznavanje članov z odličnimi praksami odnosov z javnostmi, pri čemer je poseben poudarek na komuniciranju z internimi javnostmi.

NL.png

Vsak mesec se bomo ob daljši jutranji kavi osredotočili na eno temo znotraj internega komuniciranja. Z nami bodo strokovnjaki teorije in prakse, ki bodo s svojimi uvidi posameznih tem prispevali k boljšemu razumevanju pomembnosti in vrednosti komunikacije. 

Prvi spletni dogodek s temo Zavzetost in zadovoljstvo zaposlenih, ki bo potekal preko platforme Zoom, je na sporedu že naslednjo sredo, 26. 10. 2022, ob 9. uri. 

Prijave so še vedno možne na povezavi.

Zavzetost in zadovoljstvo zaposlenih sta eden ključnih dejavnikov odličnega sodobnega vodenja in upravljanja s človeškimi viri. Zavzetost zaposlenih (angl. employee engagement) je opredeljena kot pripravljenost sodelavcev nadpovprečno angažirati svojo energijo in pripadnost pri vsem, kar počnejo, z namenom dosegati izjemne rezultate. Zadovoljstvo predstavlja pozitivno in delovno naravnano psihološko stanje posameznika, za katerega je značilna pristna pripravljenost, da prispeva k uspehu podjetja. Zavzeti in zadovolji zaposleni ustvarjajo (višjo) dodano vrednost in ostajajo zvesti podjetju. 

Kako je »triperesna deteljica« 3Z (zadovoljstvo zaposlenih, zaupanje, zavzetost) povezana z uspešnostjo, razvojem in učinkovitostjo podjetja? Kako tega bika zagrabimo za roge? :-) 

V sredo, 26. oktobra, prisluhnite našim sogovornikom, PRavim strokovnjakom s področja internega komuniciranja, ter njihovim praktičnim izkušnjam in uspešnim praksam povezovanja, zavzetega delovanja in zadovoljstva zaposlenih. 

Na prvem spletnem dogodku iz serije srečanj PRava stvar se nam bo pridružila Trudy Lewis, komunikacijska svetovalka in vodstvena trenerka, ki s strastjo in več kot 20-letnimi izkušnjami pomaga vodjem, strokovnjakom in njihovim ekipam izboljšati njihove komunikacijske veščine. Osredotoča se na strateško interno komuniciranje, vključevanje zaposlenih in komuniciranje sprememb, pri čemer zagotavlja raven komuniciranja, ki je usklajena s poslovno strategijo vodilnih organizacij v gostinstvu, prometu, gradbeništvu in tehnologiji. Ponuja mešani pristop k coachingu in svetovanju, ki ljudem omogoča, da s pomočjo komunikacije svoje vodenje samozavestno dvignejo na višjo raven. Je pooblaščena strokovnjakinja za odnose z javnostmi in nekdanja članica upravnega odbora CIPR (Chartered Institute of Public Relations), ICF (International Coaching Federation) in IABC, vodi pa tudi svoj podkast Calm Edge Rebels.

S predavanjem  Gradnja izkušnje zaposlenih od znotraj navzven / Building employee experience from the inside – out se bo posvetila pomembnosti zavzetih, produktivnih in zvestih zaposlenih. Nekateri se osredotočajo na denarne ali materialne spodbude, da bi zagotovili, da so ljudje vse to, vendar čeprav to lahko deluje nekaj časa, je potrebno veliko več kot to. To lahko dosežete tako, da za svoje zaposlene ustvarite izkušnjo, ki jim daje občutek pripadnosti, namena in smisla. Da razumejo vizijo in strategijo ter vlogo, ki jo imajo pri tem. Pravi, da ni dovolj, da se močno osredotočimo na zunanjo blagovno znamko, njeno sporočilo in pripoved, ključno je, da se blagovna znamka razvija od znotraj, navzven.

"V času, v katerem živimo, je to vedno bolj pomembno - zaposleni so vaša stranka in so z vami povezani tudi zunaj delovnega časa od 9 do 5, blagovno znamko doživljajo enako kot stranke, za katere večina podjetij trdi, da so jim na prvem mestu. Zato je z mojega vidika nujno treba preučiti več področij podjetja - njegovo kulturo, vrednote, vedenje in ponudbo za zaposlene. Gre za pregled in prilagoditev nekaterih temeljnih stvari, ki so bile vzpostavljene, ter za raziskovanje, kako bi lahko zaposlene čim bolje popeljali na pot, na kateri je pomembno, kaj je namen, za kaj podjetje skrbi in v katero smer se giblje."

Pogovor bo potekal v angleščini, prevod ni predviden. 



S svojimi odličnimi praksami pa se bodo predstavili tudi Ljubljanske mlekarne in Špica International. 

“Lahko gre novinar iz novinarstva, novinarstvo iz novinarja nikoli”, pravi Maja Kalan, vodja Korporativnega komuniciranje pri Ljubljanskih mlekarnah, ki je pri časnikih Žurnal24 in Žurnal začela kot študentka in se poslovila kot novinarka in dnevna urednica. V največji slovenski mlekarni je od leta 2015, dve leti pa vodi področje korporativnega komuniciranja. To je z vstopom Ljubljanskih mlekarn v skupino Lactalis dobilo nove dimenzije. 

Na zanimivem predavanju z naslovom “Da se rodi zavzetost, morata biti poročena (vsaj) PR in HR”,  nam bo skupaj z Matejo Tišler, upravljanje s kadri, Ljubljanske mlekarne, predstavila, katere načrtovane (in tudi nenačrtovane) aktivnosti potekajo v Ljubljanskih mlekarnah za izboljšanje zavzetosti zaposlenih. Dotaknila se bo tudi tistih temeljev iz preteklosti, ki olajšajo nadgradnjo v novih razmerah - takrat, ko pride nov lastnik, nov management in novi poslovni cilji. 

“Zavzetost zaposlenih ni tek na kratke proge in tudi ni nekaj, kar bi lahko v obliki “briefa” včeraj naročil komunikacijski agenciji, čez mesec dni to uresničil, konec leta pa že meril rezultate. Zavzetost zaposlenih ne sme biti krilatica, ki pomaga opremiti korporativne filme o zaposlenih. Zavzetost je vedno pot do uresničevanja poslovnih ciljev, zato je v Ljubljanskih mlekarnah in skupini Lactalis celo ena od vrednot podjetja.«


Tone Stanovnik je ustanovitelj in direktor Špice International, podjetja z več kot 30-letno zgodovino. Vizija podjetja je postati vodilni ponudnik rešitev za digitalno preobrazbo na področju upravljanja človeških virov in oskrbovalnih verig v regiji, ki skrbi, da procesi v podjetjih tečejo avtomatizirano. Zaposlene z rutinskih nalog preusmerjajo na tiste, s katerimi postane podjetje dolgoročno bolj uspešno in konkurenčno. Svojim strankam nudijo rešitve, ki so plod lastnega razvoja, poslovno in tehnično svetovanje, predvsem pa zanesljivo podporo. 

Podjetje tvori ekipa s področja marketinga, prodaje, izvedbe in razvoja, vodstvo pa se dobro zaveda, da močno in uspešno ekipo poleg znanja, povezanosti in poslovne drznosti odlikujeta tudi zavzetost in zadovoljstvo. 

“Le zadovoljni in zavzeti sodelavci lahko dosegajo maksimalne rezultate: razvijejo odličen produkt, ga obdajo s storitvami in marketinško kreativo ter vzbudijo pri kupcih močno željo po nakupu. Špičaki smo tesno povezano pleme, kar dokazujejo tudi naše lovorike: Špica je denimo že dve leti zapored prejemnica nagrade Zlata nit, na kar smo zelo ponosni, hkrati pa smo še bolj samozavestni pri zavedanju, da delamo dobro. Dobro, ker ima vsak Špičak možnost, da svoje delo opravi odlično, popoldne pa si napolni baterije z družino, s športom in časom zase.” 

Špica International je bila nagrajena kot najboljši zaposlovalec med srednjimi podjetji, kar zagotovo kaže, da delujejo v pravi smeri.

 
Kako v podjetju zavzetost in zadovoljstvo svojih zaposlenih vzdržujejo na visokem nivoju, pa izveste naslednjo sredo. Se vidimo na PRavi stvari. 

Deli

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->