Novica
10.Jun.2019

Spoznajte prakse internega komuniciranja iz letošnje Prizme 2018

SIK-banner.png

Na letošnji 22. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi smo že 19. zapored podelili nagrade Prizma, nacionalne strokovne nagrade, ki jo Slovensko društvo za odnose z javnostmi podeljuje slovenskim organizacijam za odličnost izvedenih komunikacijskih programov na področju odnosov z javnostmi.  V kategoriji interno komuniciranje je nagrado Prizma prejel Gorenje, d.o.o., za projekt goinnovate 2018. 

Da pobližje spoznamo nagrajeni projekt in ostale prijavljene komunikacijske programe v tej kategoriji, bomo v četrtek, 27. junija 2019, prisluhnili predstavitvam praks internega komuniciranja iz letošnje Prizme. Dogodek, v organizaciji Sekcije za interno komuniciranje, bo gostil NLB Center inovativnega podjetništva (Trg republike 2, Ljubljana), in sicer od 13. do 15. ure.
 

Spoznali bomo prakse: 

NLB, Maja Jaklič
Skupaj za vse, kar sledi – novoletna zabava NLB Skupine.


Skupaj za vse, kar sledi, je bilo ključno sporočilo prednovoletnih zabav, ki so jih za zaposlene v NLB Skupini organizirali na isti dan, s pričetkom ob isti uri, z enako kreativno rešitvijo, a na sedmih različnih lokacijah v šestih državah jugovzhodne Evrope. Da bi še bolj utrdili skupinski duh in zavedanje, da praznujejo skupaj, pa čeprav zaposlene loči stotine kilometrov, so zabave povezali z interaktivno izmenjavo voščil. Pika na i pa je bil vklop v živo oziroma neposredna (livestream) povezava vseh sedmih zabav. NLB Skupina namreč skupaj praznuje uspehe in se veseli izzivov, ki jih prinaša novo leto.  

Petrol, Urška Ojsteršek
Izboljšujemo kakovost življenja: predstavitev strategije skupine Petrol 2018 – 2022


Strategija skupine Petrol do leta 2022 je kot poslovni dokument izjemno kompleksno čtivo za zaposlene. Zato so se odločili, da pripravijo komunikacijsko kampanjo, ki bo razumevanje strateških poslovnih ciljev zaposlenim približala na preprost način. V sklopu kampanje so med ključnimi orodji pripravili 'škatlo z orodji' za vodje, ki so za zaposlene najpomembnejši, primarni, kanal komuniciranja. Zaposleni na drugi strani so namreč ključna javnost, ki mora prva razumeti in ponotranjiti strategijo podjetja in s tem osmisliti svoje delo in doseganje ciljev. Dokazali so, da se moramo z zaposlenimi v interni komunikaciji osebno pogovarjati in si z uspehom te kampanje pridobili posluh vodstva.

Gorenje, Uršula Menih Dokl in Anja Rejc
Goinnovate 2018


Z namenom spodbuditi interni inovacijski duh in širiti zavedanje o pomenu (med-disciplinarne) inovativnosti za razvoj družbe, so v Skupini Gorenje zastavili mednarodni interni projekt goinnovate in komunikacijsko strategijo s ključnim sporočilom, da lahko k uspešni kulturi inoviranja prispeva vsak zaposleni. Rezultati po koncu projekta goinnovate so pokazali, da so bili doseženi tako cilji glede sodelovanja pri podajanju idej (npr. 7-krat presežen cilj števila aktivno sodelujočih) kot tudi cilji komunikacijske strategije, saj so uspešno spodbudili razmišljanje posameznikov o tovrstnem načinu razvoja novih idej, objavljali zanimive, nove vsebine ter zaznali izjemno zanimanje zaposlenih za tovrstne načine internega sodelovanja v Gorenju.  


Prijava
Dogodek je brezplačen, prijava na dogodek je obvezna.
Prijave sprejemamo do ponedeljka, 24. junija 2019, oziroma do zapolnitve prostih mest.

Prijave so na tej povezavi.
 

Deli

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->