Rezultati Evropskega komunikacijskega monitorja
V sklopu Evropskega komunikacijskega monitorja so že dvanajstič zapored potekale mednarodne raziskave o trendih na področju odnosov z javnostmi. Tudi letos so k sodelovanju povabili številne strokovnjake za komuniciranje.
Prof. dr. Dejan Verčič s Fakultete za družbene vede Univerze v Ljubljani je s kolegi iz raziskovalne skupine na Evropskem komunikacijskem vrhu, ki je bil 13. in 14. junija v Berlinu, predstavil letošnje rezultate Evropskega komunikacijskega monitorja, ki ga izvajajo redno od leta 2007. Ta mednarodna raziskava je doslej zajela več kot 30.000 strokovnjakov za komuniciranje v Evropi, tem pa se v zadnjih letih pridružujejo raziskave še v azijsko-pacifiški, latinskoameriški in severnoameriški regiji.
Slovenski praktiki v družbi s poljskimi, ruskimi in srbskimi kolegi med drugim poročajo največjo prizadetost (svojih organizacij) zaradi tako imenovanih 'fake news' - lažnih vesti. Ob tem je prof. dr. Dejan Verčič še povedal: ”Letošnji Evropski komunikacijski monitor je prinesel spoznanje, da praktiki odnosov z javnostmi pri nas globje doživljajo lažne vesti, kot pa njihovi kolegi v večini ostalih držav. Tako kot pri nas čutijo učinke lažnih vesti na svoje organizacije le še kolegi na Poljskem, v Rusiji in Srbiji. O tem bi se morali resno pogovoriti in proučiti, kaj se dogaja v našem medijskem prostoru (na spletu in zunaj njega), kar je bistveno drugače od izkušenj naših kolegov na severu in zahodu Evrope.”
Bi želeli izvedeti več?
Letošnji (in ostali) rezultati so v celoti prosto dostopni na: www.communicationmonitor.eu
Pogovor o lažnih vesteh so z Verčičem imeli tudi na Valu 202.
Tukaj lahko prisluhnete pogovoru.