Novica
19.Jan.2022

Razglasili najboljše v projektu Kreakcija

Znana so imena avtorjev štirih najboljših komunikacijskih kampanj študentov Medijskih komunikacij (FERI), ki jih je izbrala komisija v okviru projekta Kreakcija, ki ga pripravljamo skupaj s fakulteto in Policijsko upravo Maribor.

2mestoE.jpg

Študentje Medijskih komunikacij so v sklopu Kreakcije pripravili komunikacijske projekte, s katerimi so naslovili enega izmed petih področij, povezanih z mladimi:

  1. Raba mobilnih telefonov med vožnjo
  2. Medvrstniško nasilje
  3. Alkohol in vožnja
  4. Večji interes mladih za delo v policiji
  5. Zaščitni ukrepi pred vlomilci (vlomi v hiše in stanovanja)

V sklopu študija so študentje ob pripravi projektov prisluhnili tudi predavanju o pripravi komunikacijskih projektov, odnosih z javnostmi, zakonitostih družbenih medijev … Projekte so pripravljali sami, za mnoge pa je sodelovanje v Kreakciji predstavljalo prvo konkretno praktično preizkušnjo na tem področju, ki so se je še posebej razveselili.

Komisija, ki so jo sestavljali Tina Cipot (predsednica komisije, predsednica Slovenskega društva za odnose z javnostmi), dr. Tina Tomažič (soavtorica projekta in nosilka predmeta Odnosi z javnostmi - MK, FERI) in Miran Šadl (predstavnik za odnose z javnostmi na PU Maribor), je med 9 odličnimi projekti izbrala tri najboljše.

Kot je povedala predsednica komisije Tina Cipot, kreativni in domiselni izdelki veliko povedo o predanosti in navdušenju študentov nad sodelovanjem v projektu: "Zato bomo v Slovenskem društvu za odnose z javnostmi najboljše tudi letos nagradili z udeležbo na Slovenski konferenci za odnose z javnostmi, kjer bodo imeli priložnost še bolje spoznati svet odnosov z javnostmi."

Soavtorica projekta in predstavnica za odnose z javnostmi na PU Maribor Anita Kovačič Čelofiga je ob tem dejala: "Projekt Kreakcija nenehno nadgrajujemo, letos pa smo še posebej veseli priložnosti, da se bodo zmagovalni projekti predstavili tudi na več kot 70 interaktivnih zaslonih mestnih avtobusov."

Soavtorica projekta dr. Tina Tomažič pa je dodala, da projekt študentom ne prinaša le dragocenih izkušenj, ampak tudi referenco in nenazadnje promocijo znotraj skupnosti praktikov odnosov z javnostmi, kjer bodo morda že kmalu iskali svojo prvo zaposlitev.

Člani komisije so med drugim preverili vsebino osrednjega sporočila in besedil za družbena omrežja, slogan, vsebino projekta, scenarij filma, pripravljene video posnetke in grafične elemente. Pri tem so se še posebej osredotočili na razumljivost, celovitost in usklajenost posameznih elementov, dodelanost kreativne ideje, osrednje sporočilo in slogan, kreativni pristop, opredeljen problem, raziskavo področja, tehnično izvedbo in dodatni angažma študentov.

Kot najboljše so izbrali naslednje projekte:

1. mesto: Alma Gril, Gaja Krajnc, Klara Sternad


Avtorice projekta so inovativno združile skoraj ponarodele prizore iz filma Sam doma ter s tem zbudile takojšnjo pozornost pri gledalcu, da je ta lažje “ujel” in ponotranjil resnejšo plat zgodbe. Žirijo je tako v prvi vrsti navdušila uporaba humorja, ki je v kampanjah v zadnjih letih znova v porastu, in ki nenazadnje predstavlja izjemno učinkovit način nagovarjanja različnih javnosti. Filmček pa ni le duhovit, pač pa tudi poučen, saj nas avtorice v njem spodbujajo, da sami sprejmemo odgovornost za zaščito pred vlomilci. 

2. mesto: Kim Obaha in Anita Grgić

Projekt dveh študentk najprej pritegne s svojo dinamiko in napetostjo, ko nas zgodba vodi do še enega tragičnega momenta v prometu, a se k sreči izkaže, da gre le za sanje voznice, potem pa tudi s svojo srčno sporočilnostjo. Trezno srce bije dlje, opozarjata avtorici, ki sta več pozornosti posvetili tudi raziskovalni fazi ter projekt gradili skozi pogovore in spoznanja drugih ljudi, tudi tistih, ki so za volan že sedli pod vplivom alkohola. Žirija je nagradila tudi dodaten trud pri pripravi širokega nabora dodatnih kreativ.

3. mesto: Daša Kompan, Nina Pahič, Sabina Trop

Avtorji opozarjajo na problematiko rabe mobilnikov med vožnjo, s filmčkom pa ponujajo uvid v prometne sitaucije, do katerih prihaja, če se vedemo neodgovorno in med vožnjo pozornost posvečamo svojemu mobilniku. Tokrat jo je voznik k sreči odnesel le z žuganjem voznice, lahko pa bi se končalo precej bolj tragično, zato avtorji opozarjajo, da nobeno sporočilo, klic, všeček ali komentar ni tako pomemben, kot je človeško življenje.

Nagrajencem sta čestitala še direktor PU Maribor mag. Donald Rus in predstojnica Inštituta za medijske komunikacije na Fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko Univerze v Mariboru 
dr. Suzana Žilič Fišer.

Mag. Donald Rus, direktor PU Maribor: "Policisti skozi sodelovanje z mladimi pridobimo ključne povratne informacije, bolje spoznamo mlade, njihov način razmišljanja, z njihovimi projekti pa lahko lažje nagovorimo mlade. Študentje na drugi strani pridobijo konkretne, praktične izkušnje na področju odnosov z javnostmi. Zato mislim, da je pomembno, da projekt ohranjamo še naprej, saj gre nedvomno za odličen primer dobre prakse sodelovanja različnih deležnikov."

Med drugim je izjavo o projektu podala tudi predstojnica Inštituta za medijske komunikacije, prof. dr. Suzana Žilič Fišer: “Takšne aktivnosti in tovrstno sodelovanje, kot ga izkazujete s tem projektom, pokaže ne samo vlogo našega inštituta v širšem družbenem prostoru, ampak predvsem omogoča študentom, da spoznavajo realnost komunikacijske industrije.

Deli

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->