Prihaja Zavzetost v novi realnosti #5!
Ob turbulentnem dogajanju v naši družbi in vseprisotni naveličanosti zaradi vpliva covida na naše življenje, se pomembnost in vpliv komuniciranja v podjetjih in organizacijah ne zmanjšuje. Ko k melanholiji pripomore še deževno jesensko vreme je čas, da se odločite za dozo pozitivne energije.
Vabimo vas na še zadnjega v seriji dogodkov Zavzetost v novi realnosti!
Tokrat bodo ideje za ohranjanje optimizma zaposlenih, skozi primere dobrih praks internega komuniciranja, predstavili Maja Kalan iz Ljubljanskih mlekarn, Matej Furlan iz podjetja Varis Lendava ter Tatjana Jelenc iz Lotrič Meroslovja. Dogodek #5 bo v sredo, 20. oktobra 2021, ob 15.00 in bo potekal preko platforme Zoom. Dogodki Zavzetost v novi realnosti so brezplačni, se je pa nanje potrebno prijaviti TUKAJ.Prijave sprejemamo do dneva dogodka, torej do srede, 20. oktobra, do 10. ure.
Spletno povezavo za udeležbo prejmete na dan dogodka, na e-naslov, vpisan ob prijavi.
Ne zamudite še zadnje priložnosti za pridobivanje novih idej in izmenjavo mnenj!
O predavateljih dogodka Zavzetost v novi realnosti #5
Maja Kalan je vodja korporativnega komuniciranja v Ljubljanskih mlekarnah, kjer skrbi za interno in zunanje komuniciranje. Politologinja po izobrazbi, novinarka po prepričanju in PR-ovka po poklicu se je največji slovenski mlekarni pridružila leta 2015, pred tem pa 6 let delala kot novinarka in urednica v časopisni hiši Žurnal media. Predstavila bo pomen internega komuniciranja v proizvodnem podjetju v (še vedno trajajočem) času epidemije. Kako je covid-19 v njihovem podjetju v določenem trenutku postal priložnost, katere so bile ovire na poti in pa kdo vse mora biti vključen, da se ljudje počutijo dobro obveščene.
Matej Furlan je po izobrazbi univ. dipl. pravnik. V podjetju Varis Lendava d.o.o. je zaposlen 15 let, od tega 10 let kot Vodja splošne službe, ki pokriva kadrovske, pravne in splošne zadeve, kamor spada tudi interno komuniciranje (ki ga sicer pokriva sodelavka Verena Horvat). Meni, da se je s sodelavci potrebno veliko pogovarjati in jim skozi pogovor prenašati informacije, pa tudi poslušati in slišati njihove težave, zato zagovarja oseben pristop do sodelavcev. Prepričan je, da moramo biti najprej ljudje in šele potem prenašalci informacij, vodje … V času epidemije so ljudje čutili strah, nelagodje, počutili so se odrinjeno, saj so jim bile za dalj časa odvzete osnovne človekove potrebe kot so druženje, pogovor idr., zato je bila za Varis velika preizkušnja in izziv, kako pomiriti sodelavce ter zagotoviti čimbolj nemoten potek dela. Z osebnim pristopom so premostili težave in v taki meri pomirili ljudi, da so jim zaupali in posledično tudi svoje delo opravljali v najboljši možni meri.
Tatjana Jelenc je vodja marketinga v podjetju LOTRIČ Meroslovje. Poleg internega komuniciranja skrbi za odnose z javnostmi, organizacijo poslovnih in internih dogodkov, celostno grafično podobo in grajenje blagovne znamke LOTRIČ Metrology. Po izobrazbi je profesorica slovenskega jezika in sociologinja kulture. Skupini LOTRIČ Metrology se je pridružila leta 2016. Predstavila bo dobre prakse internega komuniciranja v času pandemije ter aktivnosti, ki jih še vedno izvajajo. Kot izjemno koristna npr. so se izkazala tedenska sporočila direktorja, poslana preko e-pošte, ki so skrbela za informiranost zaposlenih ter sodelavkam in sodelavcem zagotavljala občutek varnosti.
O seriji dogodkov Zavzetost v novi realnosti
V Sekciji za interno komuniciranje (SIK) Slovenskega društva za odnose z javnostmi smo pripravili serijo petih spletnih dogodkov, na katerih tekom leta predstavljamo dobre prakse slovenskih podjetij na področju internega komuniciranja med in po epidemiji. Z njimi nadomeščamo našo tradicionalno konferenco o zavzetosti, zato smo dogodke naslovili kar »Zavzetost v novi realnosti«.
Pretekli dogodki