Novica
08.Jun.2022

Podeljene nagrade za odličnost komuniciranja Prizma 2021

Včeraj smo v prostorih konferenčnega centra A1 Slovenija podelili Prizme, nacionalne strokovne nagrade za odličnost izvedenih komunikacijskih programov na področju odnosov z javnostmi.

prejemniki nagrad prizmay.jpeg

Nagrajeni so bili primeri podjetja Mercator, agencije Herman & partnerji za Poslovno skupino Mercator, Onkološkega inštituta Ljubljana, Telekoma Slovenije ter Lidla Slovenija skupaj z Zvezo za šport  invalidov Slovenije – Slovenskega paralimpijskega komiteja. Nagrajena je bila tudi najboljša rešitev študentov v izzivu Inkubator priložnosti, ki ga je letos zastavil NLB. Dogodek je obogatilo predavanje Mance Korelc, strokovnjakinje za družbeno omrežje LinkedIn, z naslovom “Kako spodbuditi zaposlene k aktivni uporabi LinkedIna?”

Z mini Prizmami so bili nagrajeni najboljši mladi komunikatorji, ki so letos sodelovali na študentskem natečaju Inkubator priložnosti, ki ga je letos podprl NLB. Študenti so reševali izziv, kako povečati zanimanje mladih za obisk Bankariuma, Muzeja bančništva Slovenije, ki deluje pod okriljem NLB, ter finančnih izobraževanj, ki jih Bankarium nudi.

Maja Jaklič iz NLB je poudarila, da je bila naloga za študente zanimiva, rešitve pa uporabne. »Študentom smo zastavili izziv, ki ni bil pretežak, obenem pa jih nismo želeli podcenjevati. Prišlo je štirinajst zanimivih rešitev, med katerimi pa jih je nekaj izstopalo.« 

Zmagali sta Julija Rebeka Kelečevič in Urška Hočevar z rešitvijo »Česa nas niso naučili v šoli«.

Podelitev nagrad Prizma je obogatilo predavanje Mance Korelc, strokovnjakinje za družbeno omrežje LinkedIn, ene najglasnejših ambasadork te platforme v Sloveniji in avtorice knjig LinkedIn by the Book in The Slovenia Lakes. Na predavanju z naslovom »Kako spodbuditi zaposlene k aktivni uporabi LinkedIna?« je poudarila, da naj organizacije svoje zaposlene ne le spodbujajo pri uporabi te platforme, pač pa jim morajo tudi pomagati z materiali, usmeritvami in nenazadnje znanjem.

Prizma: manj prijav, a izjemna kakovost primerov

Rok Zagruševcem (Hisense Europe), ki je predsedoval strokovni žiriji Prizma, je pred podelitvijo najboljšim povedal: »V žiriji res nismo imeli lahkega dela, saj so bili prijavljeni primeri zelo kakovostni. Primeri so imeli dobro razdelane komunikacijske strategije, ciljne skupine, jasna in relevantna komunikacijska sporočila ter kakovostno razdelane merljive cilje. Po pregledu prijavljenih primerov smo se v žiriji odločili dva prijavljena primera predstaviti v druge kategorije, zato v kategoriji E ni bilo prijav. V žiriji smo bili soglasni  in so zmagovalni primeri so resnično primeri odlične komunikatorske prakse v Sloveniji. Zato so nagrado prejeli le tisti primeri z nadpovprečno oceno, ne glede na število prijav v kategorij.« 

Obenem se je žirija strinjala, da med prijavljenimi 11 deli ni bilo resnično izstopajočega primera, zato letos Velika Prizma ni bila podeljena.

V žiriji so sicer bili še Vesna Stojanović (Telekom Slovenije), Ula Podojstršek (PRO PLUS), Katja Kek, samostojna svetovalka za komuniciranje, in Jure Bračko (Nova KBM).

Zmagovalci, ki so se veselili kipca Prizma, so bili:

- kategorija A - programi internega komuniciranja: Povezani ustvarjamo najboljšo sosesko; Poslovni sistem Mercator

- kategorija B - celoviti komunikacijski programi: Nič mi ne manjka; Lidl Slovenija & Zveza ŠIS – SPK, Luna TBWA in Taktik

- kategorija C - programi upravljanja sprememb: Upravljanje komuniciranja programa  DORA v času epidemije covid-19; Onkološki inštitut Ljubljana

- kategorija D - specifični komunikacijski programi: Upravljanje sprememb ob prenosu lastništva družbe Mercator; Poslovni sistem Mercator ter Herman & partnerji SK

- kategorija F - uporaba komunikacijskih veščin, komunikacijskih orodij in medijev: #povezani delimo digitalni navdih; Telekom Slovenije

Podeljen je bil tudi naziv Prostovoljec leta. Ta je letos pripadel Nini Oštrbenk (Združenje Manager), ki je v minulem letu v PRSS ponovno aktivirala nagrado Primus za komunikacijsko odličnost managerjev ter izpeljala program mentorstva PRSS Preskok.

Vse zmagovalne programe si lahko ogledate na povezavi.

Deli

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->