Novica
22.May.2018

Na srečanju komunikatorjev omrežne skupine 05 o stanju v slovenski medijski industriji

Primorski komunikatorji so se v četrtek, 17. maja, zbrali na drugem letošnjem srečanju. Tokratni gost je bil Rok Hladnik, direktor medijske hiše Primorske Novice. V pogovoru z izredno profesorico dr. Sandro Bašić Hrvatin iz Fakultete za humanistične študije Univerze na Primorskem sta se posvetila spremembam, ki so zaznamovale slovenski medijski prostor. Srečanje je tudi tokrat gostila Mirella Baruca na sedežu Univerze na Primorskem.

srecanje 17 05 govorcaN.jpg

Udeleženci srečanja so bili nad sogovornikom navdušeni, saj se je po uvodni predstavitvi, ki je bila namenjena predvsem preobrazbi, ki so jo Primorske novice doživele v zadnjem desetletju, razvila zanimiva diskusija. Rok Hladnik je odgovarjal na vprašanja o tem, kako zajeziti izgubo bralcev tiskanih medijev, kakšna je vloga in pomen novinarstva in kakšna bo prihodnost medijev. Po besedah dr. Bašičeve, država nima izdelane medijske strategije in aktivne medijske politike že več kot dvajset let. To otežuje delovanje nekaterih medijev, saj se morajo boriti s številnimi drugimi posredniki informacij, predvsem digitalnimi, ki pa po naši zakonodaji niso definirani kot mediji (npr. Facebook in druga socialna omrežja) in jih medijska zakonodaja ne zavezuje na način kot ostale medije, ki so zato v slabšem položaju. 

Tekma med ponudniki informacij je neizprosna. Hladnik je izpostavil, da časopisne hiše, ki od države prejmejo najmanj sredstev, zaposlujejo največ novinarjev. Nove, digitalne platforme pa omogočajo drugačen poslovni model z nižjimi stroški. Vprašanje pa je, če so novice, ki jih slednji ponujajo, tudi tako kakovostne in vredne zaupanja ter če se uporabniki, ki čedalje bolj na prvo mesto med glavnimi viri informacij postavljajo socialna omrežja, tega zavedajo. Ob vsem tem Hladnik ugotavlja, da dobra informiranost, žal, ni več vrednota. Prav kakovostna informacija je lahko pomembna primerjalna prednost v poplavi vseh medijev in prav to, je prepričan, Primorske novice zagotovo imajo. Dodal je še, da bi bilo povezovanje medijev eden od možnih načinov delovanja v prihodnosti.

To je bilo tudi zadnje srečanje pred poletnim premorom. Naslednje srečanje primorskih komunikatorjev napovedujemo za oktober. 

Foto: Mirella Baruca, Zdravko Primožič

Deli

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->