Novica
19.Mar.2021

KREAKCIJA - To so najboljše komunikacijske kampanje študentov!

Znana so imena avtorjev štirih najboljših komunikacijskih kampanj študentov Medijskih komunikacij (FERI), ki jih je izbrala komisija v okviru projekta Kreakcija.

OZJ SLOGAN OFF-01.png

Projekt Kreakcija (družbeno-odgovorna in kreativna akcija), v katerem sodelujemo Policijska uprava Maribor, FERI in Slovensko društvo za odnose z javnostmi, smo letos izvedli prvič.

Študentje Medijskih komunikacij so v sklopu Kreakcije pripravili komunikacijske projekte, s katerimi so naslovili enega izmed štirih področij, povezanih z mladimi:

1. Raba mobilnih telefonov med vožnjo
2. Medvrstniško nasilje
3. Alkohol in vožnja
4. Večji interes mladih za delo v policiji

V sklopu študija so študentje ob pripravi projektov prisluhnili tudi predavanju o pripravi komunikacijskih projektov, odnosih z javnostmi, zakonitostih družbenih medijev … Projekte so pripravljali brez mentorjev, za mnoge pa je sodelovanje v Kreakciji predstavljalo prvo konkretno praktično preizkušnjo na tem področju, ki so se je še posebej razveselili.

Komisija, ki so jo sestavljali Tina Cipot (predsednica komisije, podpredsednica društva PRSS), dr. Tina Tomažič (soavtorica projekta in nosilka predmeta Odnosi z javnostmi na Medijskih komunikacijah, FERI) in Miran Šadl (predstavnik za odnose z javnostmi na PU Maribor), je med 9 odličnimi projekti izbrala štiri najboljše.

Člani komisije so med drugim preverili vsebino osrednjega sporočila in besedil za družbena omrežja, slogan, vsebino projekta, scenarij filma, pripravljene video posnetke in grafične elemente. Pri tem so se še posebej osredotočili na razumljivost, celovitost in usklajenost posameznih elementov, dodelanost kreativne ideje, osrednje sporočilo in slogan, kreativni pristop, opredeljen problem, raziskavo področja, tehnično izvedbo in dodatni angažma študentov.

Kot najboljše so izbrali:

   1.   mesto

Avtorji: Tia Maria Tertinek, Nejc Vehovec in Miha Horvat

Avtorji so se odločili, da bodo mlade nagovorili s spodbudo in zgledom, tako da jim pokažejo, kaj je prav, in ne le, kakšno vedenje je zgrešeno. S svojim domiselnim pristopom in pozitivno konotacijo spodbujajo k odgovornosti posameznikov pri njihovem ravnanju, s tem pa delujejo prepričljivo, sveže in dinamično. Raznoliki grafični in vsebinski elementi, ki so jih pripravili študentje, se odlično dopolnjujejo in povežejo v celostno kampanjo.

Povezava: https://youtu.be/1gLxhwNHIuY

   2.   mesto

Avtorji: Anamarija Valentina Dajnko, Mitja Potočnik in Urška Jakopin

Neposrednost in udarnost sta največji odliki kreativne rešitve. Pretresljiva zgodba je lahko zgodba vsakogar, ki se je soočil z izgubo in zato pritegne posebno pozornost. Močno in čustveno sporočilo gledalca ponese v razmislek, kar je tudi cilj. V zgodbo se odlično vklaplja tudi plakat, ki je prav tako prežet z močnimi čustvi in tako pušča globok vtis.

Povezava: https://youtu.be/FcJaN1yqbh0

   3.   mesto

Avtorji: Klemen Sajko, Žan Kapun, Gašper Pristovnik

Neposredno naslavljanje posledic rabe mobilnika med vožnjo nas zadane s svojo sporočilnostjo. Kreativna rešitev nas pušča v suspenzu, s spremljanjem zgodbe pa napetost narašča le do točke, ko ni več povratka. Zaradi lahkomiselnosti in nespametnega vedenja namreč misli odplavajo stran od zbrane in pazljive vožnje.

Povezava: https://youtu.be/kgHA_GgehPQ

      3.   mesto

Avtorji: Atena Bošnjak, Tjaša Brglez, Daša Šeruga

Avtorji so na zelo jasen in neposreden način pokazali, kako se lahko v trenutku spremeni naše življenje le zaradi ene nespametne in napačne odločitve. Opozarjajo nas tudi na breme, ki jo prinaša napačna odločitev, ko moramo z njo živeti. V kreativni rešitvi je razvidna tudi posebna skrb avtorjev, namenjena prepričljivosti zgodbe in tehnični dovršenosti.

Povezava: https://youtu.be/gkU3LWvYpKY

Kot je povedala predsednica komisije Tina Cipot, izbor ni bil lahek, saj je vseh 9 skupin izkazalo veliko mero razumevanja perečih tematik, v projekte pa vnesli raznolike, domiselne in kreativne rešitve: »Vsaka skupina je bila na svoj edinstven in izviren način uspešna pri oblikovanju sporočil, s katerimi nagovarjajo javnost.«

»Priprava projektov je bila vse prej kot enostavna, saj so morali študentje, ob omejitvah zaradi preprečevanja širjenja Covid-19, pokazati še toliko večjo mero iznajdljivosti,« je dejala vodja projekta Anita Kovačič Čelofiga (PU Maribor), »kljub temu so bili vztrajni, zagnani in polni idej, prijavljeni projekti pa so nas navdušili z izvirnostjo.« 

Soavtorica projekta dr. Tina Tomažič pa je dodala, da je bil projekt odlična priložnost za študente, saj so tako pridobili tudi ogromno praktični izkušenj, ki jim bodo, kot bodočim medijskim strokovnjakom, nedvomno prišle prav.

Deli

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->