Novica
21.May.2018

Kateri komunikacijski projekti so tokrat nagrajeni z odličnostjo?

Na letošnji 21. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi smo že 18. zapored podelili nagrade Prizma, nacionalne strokovne nagrade, ki jo Slovensko društvo za odnose z javnostmi podeljuje slovenskim organizacijam za odličnost izvedenih komunikacijskih programov na področju odnosov z javnostmi.

SKOJ 2018 day 1 - Photo Ziga Intihar-590T.jpg

Zaključni večer uvodnega dne SKOJ-a je bil odet v barve praznovanj, saj smo Prizme podelili najboljšim komunikacijskim primerov preteklega leta. Med vsemi štirinajstimi prijavljenimi programi smo letos nagrade podelili v šestih kategorijah: programi internega komuniciranja, celoviti komunikacijski programi, programi upravljanja sprememb, specifični komunikacijski programi, programi družbene odgovornosti ter neprofitne kampanje in uporaba komunikacijskih veščin, komunikacijskih orodij in medijev, ob tem pa je bila podeljena tudi posebna nagrada za izjemno prepoznavnost, učinkovitost in kreativnost.

Nagrado Prizma je v programu internega komuniciranja za projekt Od Si.mobila do A1 Slovenija prejel A1 Slovenija d.d., v kategoriji celoviti komunikacijski programi si je Luka Koper d.d. nagrado prisvojila za projekt 6 X 60, v programu upravljanja sprememb pa je nagrado s seboj domov odnesel Propiar, družba za strateško komuniciranje d.o.o., in sicer za ohranjanje javne podobe vrhunskega športnika v krizni okoliščini. V kategoriji specifični komunikacijski programi so si Prizmo prislužili v oglaševalski agenciji Luna TBWA, d.o.o. za projekt Heroji furajo v pižamah. Pristop d.o.o. je nagrado za #ZA ženske v znanosti prevzel v kategoriji družbene odgovornosti, v programu uporabe komunikacijskih veščin, orodij in medijev pa je slavil Propiar, družba za strateško komunicranje d.o.o. za projekt Od 0 do 2.864. 

POSEBNA NAGRADA ZA IZJEMNO PREPOZNAVNOST

Letos smo podelili tudi posebno nagrado za izjemno prepoznavnost, učinkovitost in kreativnost. 

 To odličje so osvojili Heroji, ki furajo v pižamah oglaševalske agencije Luna TBWA, d.o.o.

Na letošnjem SKOJ-u so inovativne rešitve na področju komuniciranja iskali tudi mladi komunikatorji, ki so sodelovali v študentskem natečaju »Inkubator PRiložnosti 2018«. Med prijavljenimi komunikacijskimi programi je strokovno žirijo najbolj prepričala komunikacijska rešitev »Pr(a)vi prijatelj, ko ga potrebujem«, s katero si je Neža Hrovat prislužila zmago na drugem natečaju za mlade komunikatorje.

Hkrati pa je bil 21. SKOJ priložnost, da podelijo naziv Prostovoljec leta, ki je letos romal v roke članici PRSS-ja Aniti Kovačič Čelofiga.

Iskrene čestitke vsem prejemnikom nagrad.

Deli

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->