IZID KNJIGE Komunikacijska odličnost: Kako razvijati, upravljati in voditi izjemno komuniciranje
Avtorji v knjigi razvijajo koncept strateškega komuniciranja organizacij, ki je relativno nov, uveljavljati se je začel po letu 2000. S tem pomembno presegajo povezujejo in nadgrajujejo disciplinarna področja, od katerih je najbližje disciplina odnosov z javnosti.
Avtorji knjige prof. dr. @Ralph Tench, prof. dr. Dejan Verčič, prof. dr. Ansgarj Zerfass, prof. dr. Ángeles Moreno in izr. prof. dr. Piet Verhoeven so povzeli izsledke svojega desetletnega sodelovanja pri raziskovanju odnosov z javnostmi in strateškega komuniciranja v Evropi. Knjiga je v originalu izšla v angleškem jeziku in kmalu doživela kitajsko priredbo. V začetku letošnjega leta je izšla v hrvaščini, po slovenščini pa bo junija izšla še v španščini.
Z jasnimi napotki o razlikah med običajnimi in odličnimi komunikacijskimi oddelki knjiga bralcem pokaže, kako lahko komunikacija učinkovito vpliva na organizacijo in jo podpira ter se pozitivno prilega poslovni strategiji današnjih globalnih in spreminjajočih se trgov.
Za več informacij o knjigi sledite povezavi: https://bit.ly/3VQ4D14