Novica
09.Jul.2018

EuroComm 2018 ponovno navdušil

Danska Univerza v Kopenhagnu je v začetku aprila gostila letošnjo IABC konferenco EuroComm 2018 pod naslovom »Komuniciranje, tehnologija in udeležba«, kjer so se srečali poslovni komunikatorji iz Evrope, Middle East in Severnega dela Afrike. Med vrsto mednarodnih govorcev je svoja stališča in ugotovitve predstavila tudi slovenska predavateljica Jasna Suhadolc.

93d1ff80-2066-49c2-9b8d-383848c95d7e.jpg

EuroComm je vodilna evropska prireditev za poslovne komunikatorje in edini dogodek, kjer se na dnevnem redu sestajajo aktualne prakse, deljenje izkušenj in sodelovanje pri živahnih razpravah in diskusijah. Letošnji, nekoliko inovativen koncept programa, je temeljil na delavnicah in krajših prezentacijah ter na postavitvi tako imenovanega participativnega foruma, kjer smo udeleženci sami ustvarjali svoje razprave s pomočjo vodilnega strokovnjaka glede na teme, ki smo si jih sami izbirali.    

Mednarodni govorci so se dotaknili široke palete tem: od interne komunikacije, vodenja in strategije, sodelovanja zaposlenih, upravljanja sprememb, odnosov z javnostmi in mreženja, kriznega komuniciranja, digitalnega trženja in nastajajočih tehnologij. Med najbolj zanimivimi delavnicami je bila "Bushcraft for communicators: napredek v novem svetu dela", ki sta jo vodila komunikacijska svetovalca Mike Pounsford in Stephen Welch. Predavatelja sta udeležencem pomagala pri kreativnem razmišljanju o našem osebnem potovanju v vlogi komunikatorja. Slušatelji smo z vsemi delili lastno vizijo razvoja našega osebnega in poklicnega življenja skozi obdobje nekaj let, pri tem pa smo upoštevali tudi časovne, družbene, tehnološke in politične ali gospodarske dejavnike, ki bi lahko vplivali na naše življenje. Pri tem nam je vsem najbolj odzvanjalo spoznanje, kako zelo pomembno je slišati ljudi okrog sebe, sodelavce in družino, saj je vaja pripomogla k raziskovanju, vizualizaciji, konkretizaciji in načrtovanju realnega in trajnostno naravnanega akcijskega načrta zaupanja in bogatega odnosa s svojimi javnostmi.

Veliko pozitivnih ocen pa je dobil tudi participativni forum t. i. »Open space«, kjer je med skupinami komunikatorjev, ki  ga je vodil Michel Nord, potekala živahna razprava na temo prepoznavanja vplivnežev v organizacijah. V naši skupini smo se strinjali, da smo s tem dobili kar nekaj dobrih izhodišč glede tega, kdo sploh so resnični vplivneži ter kako izboljšati komuniciranje znotraj organizacij z njihovo identifikacijo in vključevanjem v delo. Predavatelj je prav to temo predstavil tudi na zadnjem SKOJ v Portorožu. 

Deli

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->