Devetnajstič podeljene nagrade za komunikacijsko odličnost prizma
V Slovenskem društvu za odnose z javnostmi ob 20. uri že devetnajstič podeljujemo prizme – nagrade za komunikacijsko odličnost.
Gre za edino tovrstno priznanje na naših tleh, ki izražajo tudi strokovnost, znanje, ustvarjalnost in učinkovitost na področju odnosov z javnostmi.
Letošnje projekte je ocenjevala šestčlanska žirija, ki ji je predsedovala Lea Cimperman Acman (vodja odnosov z javnostmi v podjetju Proplus). Ob njej so žirijo sestavljali še: Petra Kovič (Delo, odgovorna urednica spletnega časopisa Svet kapitala,) Lavra Munda Slaček (Sava INFOND), Nenad Senić (PM, poslovni mediji, urednik korporativnih medijev), Blaž Ferenc (A1 Slovenija & Vip mobile, direktor korporativnih komunikacij) in Jasmina Roškar (Pošta Slovenije, direktorica odnosov z javnostmi).
Podjetja, organizacije in agencije so lahko komunikacijske programe prijavili v šestih kategorijah: A - programi internega komuniciranja, B - celoviti komunikacijski programi, C - programi upravljanja sprememb, D - specifični komunikacijski programi, E - programi družbene odgovornosti, neprofitne kampanje in F - uporaba komunikacijskih veščin, komunikacijskih orodij in medijev.
Med kar 17 prijavljenimi projekti so bile kot najboljše ocenjene: v kategoriji A - Lidl Slovenija (Digitalizacija internega komuniciranja), v kategoriji B Telekom Slovenije (Dobrodošli v prvem 5G omrežju Slovenije), v kategoriji C – Narodni dom Maribor in Studio 8 (Kultura živi!), v kategoriji D - Pisarna Evropskega parlamenta v Sloveniji (Tokrat grem volit), v kategoriji E – Nacionalni inštitut za javno zdravje (Kampanja Poskrbi za svojo rit, odzovi se v Program Svit) in v kategoriji F – Institut Jožef Stefan (Iskanje z navdihom 1949-2019, ob 70. obletnici instituta). Podeljeno je bilo tudi posebno priznanje agenciji Luna \TBWA za Zavarovalnico Sava (Klic osamljenosti).
Letošnje prizme so delo umetniškega kovača dr. Andreja Natererja, ki jih je izdelal posebej za podelitev nagrad za komunikacijsko odličnost.
Podelitev prizem predstavlja sklepno dejanje v okviru 23. Slovenske konference za odnose z javnostmi, ki se je odvila prejšnji teden, ko je predavanjem domačim in tujim strokovnjakom prisluhnilo okrog 200 udeležencev. Konferenco pripravljamo v Slovenskem društvu za odnose z javnostmi, kjer že tri desetletja skrbimo za strokovni razvoj strokovnjakov za komuniciranje.
Razglasili smo tudi nagrajence razpisa Inkubator priložnosti, ki študentom daje priložnost, da se praktično preizkusijo v zastavljenem komunikacijskem izzivu. Letos so trli trd “komunikacijski oreh” podjetja Telemach. Kot najboljše (od prvega do tretjega mesta) so se izkazale rešitve Aleksandre Korelec, Pie Jakše in Lane Špiler. Naziv prostovoljke leta, nagrade za poseben doprinos k delovanju društva, je letos pripadel Alenke Vidic, direktorici O28.
Alenka je naša dosedanja podpredsednica društva, ki je zadnja leta skrbela, da so stvari tekle kot morajo - predvsem si je prizadevala, da so bili dogodki in projekti finančno podkrepljeni (ogromno energije je posvetila iskanju sponzorjev), nas spodbujala, in bila tista, ki je znala v vsaki stvari najti nekaj pozitivnega.
Seveda si želimo, da bi bila še najprej del našega društva, četudi se poslavlja iz upravnega odbora. Zato se ji seveda na glas zahvaljujemo za požrtvovalno delo ter ji podarjamo posebno darilce. Kajti, kot je vozila društvo, naj vozi še avto. z AMZS-jevim intenzivnim programom varne vožnje bo zagotovo varneje prispela na cilj.