21. SKOJ postregel z izzivi sprememb
Hotel Slovenija v Portorožu je 15. in 16. maja gostil 21. Slovensko konferenca o odnosih z javnostmi (SKOJ), kjer so se zopet zbrali domači in mednarodni strokovnjaki na področju komuniciranja. Rdeča nit tokratne dvodnevne strokovne konference so bili izzivi sprememb, ki nam jih prinaša prihodnost.
Na letošnji konferenci je na oder stopilo več kot 30 priznanih domačih in tujih praktikov ter akademikov s področja odnosov z javnostmi, udeleženci pa so podrobneje spoznali, da je pripravljenost na izzive sprememb, ki jim jih prinaša prihodnost, komunikatorjeva komunikacijska kondicija, ki je ključna za upravljanje in krepitev ugleda ter nujna, da v prelomnih trenutkih učinkovito komunicirajo in sooblikujejo spremembe.
Na prvi konferenčni dan je skoraj 200 udeležencev spoznalo, kako morajo podjetja nastopiti kot privlačen delodajalec ter kako ustvariti prijetno delovno okolje, kjer se zaposleni počutijo prijetno in ki privablja ter zadržuje talente. Osrednja nit je bil employer branding, kot glavni govorec pa je nastopil Michael Nord, vodilni norveški svetovalec globalnega komunikacijskega podjetja Fifth Business, ki je spregovoril o prepoznavanju vplivnežev v organizacijah. Med drugimi so na oder stopili še Žiga Čebulj, član uprave Sportine, Edita Krajnovič, Mediade, in Urška Stanovnik, Optiweb. Prav poseben pečat prvemu dnevu pa je dala večerna podelitev nagrad Prizma, mini Prizma in Prostovoljec leta.
Drugi konferenčni dan so udeleženci ugotovili, katere veščine so pomembne, kadar se znajdejo v krizi in kako se spoprijeti s težavami in kar je najpomembneje – iz njih stopili še močnejši. Glavni govorec je bil Igor Samobor, ravnatelj SNG Drama Ljubljana, ki je razkril drame v dramah in v Drami. Za popotnico do naslednjega SKOJ-a, ki bo 14. in 15. maja 2019, pa sta Katja Krasko Štebljaj iz ELES-a, in Maja Golob, soustanoviteljica agencije Spago, namenili še nekaj besed temu, da je včasih treba sebe postaviti na prvo mesto.
Dostop do fotografij:
Foto: Ziga Intihar