Blog
21. april 2020

[COVID-19, ­ŁÉĆ­ŁÉĹemagajmo ga skupaj] Alenka Jakomin, Pristop

"Upravljanje ugleda posamezne blagovne znamke se odra┼ża tudi skozi ravnanje podjetij in njihovih BZ v ─Źasu krize, do vseh njihovih pomembnih ciljnih skupin, tako internih kot eksternih-na to ne pozabimo niti po krizi." pi┼íe Alenka JakominÔÇő, vi┼íja svetovalka, Pristop

94119489_10157524102215749_308943959743266816_n.png

Svojevrsten je izziv svetovalca komunikatorja na daljavo. Komunikacijski izzivi ob izbruhu COVID-19 so bili zame kot zunanjo svetovalko v agenciji in za moje naro─Źnike zagotovo sprva ob za─Źetku karantene najprej z vidika vzporedne priprave ali prilagajanja ┼ítevilnih kriznih komunikacijskih na─Źrtov z razli─Źicami scenarijev (ko so se ukrepi ┼íele pripravljali) in hitrega odzivanja ter nato takoj┼ínje izvedbe komunikacijskih aktivnosti v praksi.

Priprava in prilagajanje vsebin, preventivnih navodil, vrste usmeritev, za naro─Źnike iz razli─Źnih panog, tako za njihove zaposlene, kot za kupce in uporabnike ter vse ostale javnosti posameznih podjetij, za katere delam, ob seveda spremenjenih in nujno brezhibno delujo─Źih komunikacijskih kanalih, ki jih je od vseh nas, tako svetovalcev kot naro─Źnikov, terjalo delo od doma in krizne razmere: hitrost, prilagodljivost, visoka stopnja samoorganiziranosti in koncetracije, pa tudi iznajdljivosti, ob upo┼ítevanju vseh strategij in principov kriznega komuniciranja.

Tako smo uspe┼íno komunikacijsko podprli prelevitev fizi─Źnega trgovca v on-line trgovca, prakti─Źno ─Źez no─Ź, neprekinjeno nadaljevanje proizvodnje v prehrambni industriji z uvajanjem novih digitalnih prodajnih poti, nadaljevanje, sicer omejenega dela ob preventivni samoza┼í─Źiti na gradbi┼í─Źih po Sloveniji, nemoten potek dela s stanovalci v te┼żkih okoli┼í─Źinah, ki jih terja epidemija v domovih za starej┼íe...

In veseli me, da sem lahko v tem ─Źasu lahko prispevala svoj komunikacijski del─Źek podpore ob celi vrsti neverjetno hitro organiziranih donacij in humanitarnih akcij: od 8 urnega zbiranja sredstev podjetij za respiratorje za bolni┼ínice do ra─Źunalnikov za ┼íolanje na daljavo za u─Źence iz socialno ┼íibkej┼íih dru┼żin, vse do velikono─Źnih potic za vse tiste, ki so v ─Źasu praznikov bili lo─Źeni od dru┼żin zaradi narave njihovega dela (bolni┼ínice, gasilci…) in dru┼żin, ki si tudi sicer ne morejo privo┼í─Źiti dobrot v okoli┼í─Źinah, v katerih ┼żivijo.

Upravljanje ugleda posamezne blagovne znamke se namre─Ź odra┼ża tudi skozi ravnanje podjetij in njihovih BZ v ─Źasu krize, do vseh njihovih pomembnih ciljnih skupin, tako internih kot eksternih-na to ne pozabimo niti po krizi.

Deli

Pridru┼żite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni ÔÇô PRSS, Slovensko dru┼ítvo za odnose z javnostmi. PRSS zdru┼żuje ve─Ź kot 300 ─Źlanov iz vse Slovenije. Iz vseh ve─Źjih podjetij. Iz vseh ve─Źjih neprofitnih organizacij, dr┼żavnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmo─Źnej┼íih mre┼ż v Sloveniji!

Postanite ─Źlan
-->