17. november 2014

Teorija in praksa slovenskih odnosov z javnostmi II. (Slovenian Public Relations Theory and Practice II)

Za dobre vzglede reševanja komunikacijskih nalog ali zgolj vpogled v profesionalno prakso slovenskih odnosov z javnostmi je naročilo zbornika Teorija in praksa slovenskih odnosov z javnostmi prava odločitev. Izdalo in založilo ga je Slovensko društvo za odnose z javnostmi novembra 2014.

Z zbornikom »Teorija in praksa slovenskih odnosov z javnostmi II.«, ki so ga v slovenskem in angleškem jeziku uredili Pedja Ašanin Gole, Nada Serajnik Sraka in Vita Kernel, se Slovensko društvo za odnose z javnostmi ponovno pridružuje mnogim strokovnim organizacijam, ki skrbijo za redno publiciranje dobro domišljenih, kakovostno izvedenih, pogosto tudi nagrajenih primerov dobrih komunikacijskih praks. Tovrstni zborniki ne ponujajo samo dobrih vzgledov za rešitve praktičnih problemov, temveč so tudi pokazatelji dosledne uporabe in spoštovanja strokovnih standardov in etičnih načel. So veren odraz (ne)zrelosti stroke in profesije.

Tokratni zbirnik 52 slovenskih komunikacijskih primerov, ki so nastali v slovenskem okolju v zadnjih petnajstih letih in so bili nagrajeni s Prizmo in Zlatimi peresi (Gold Quill), nacionalno in IABC-jevo mednarodno nagrado za odličnost v odnosih z javnostmi, predstavlja arhivirano znanje in izkušnje odnosov z javnostmi, ki so nastali v Sloveniji in upoštevali lokalne značilnosti in pogoje.

Vsa besedila so objavljena v slovenskem in angleškem jeziku.

V zborniku najdete:

  • dobre vzglede primerov dobre prakse, ki so nastali v slovenskem zasebnem, javnem in neprofitnem sektorju tako v obdobju konjunkture kot recesije,
  • praktične komunikacijske rešitve za velike in kompleksne komunikacijske programe, pa tudi za na videz majhne komunikacijske korake,
  • vzglede za uporabo mednarodnih standardov strateškega načrtovanja, vodenja in ocenjevanja komunikacijskih projektov in programov,
  • pričevanja o etičnem in družbeno odgovornem ravnanju komunikatorjev in njihovih organizacij,
  • strokovno-teoretske članke, ki postavljajo širši strokovni okvir predstavljeni praksi,
  • najpopolnejša pregledna seznama nagrajenih primerov, nagrajencev in nagrajenih organizacij, ki so bili v preteklih 24 letih nagrajeni za strokovno odličnost  z nacionalno nagrado Prizma in mednarodnimi nagradami Mednarodnega združenja poslovnih komunikatorjev (Gold Quill, Business Issue Award, Excel, EMErald Award, Best of the Best Award, Chapter Management Award).

Zbornik je namenjen:

  • praktikom odnosov z javnosti,
  • komunikacijskim menedžerjem, ki načrtujejo, vodijo in ocenjujejo komunikacijske projekte in programe,
  • menedžerjem v zasebnem in javnem sektorju,
  • študentom komunikologije, trženja in odnosov z javnostmi.

Cena zbornika znaša 34,90 evrov. Interna cena samo za člane društva je 29,90 evrov, za študentske člane pa 27,92 evrov (vse cene so z DDV). Naročite ga z izpolnitvijo naročilnice, ki jo pošljite na prss@piar.si.

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->