IPRA Kodeks ravnanja

Vodilna zveza praktikov za odnose z javnostmi IPRA (International Public Relations Association) je izdala nov Kodeks ravnanja z 18 točkami.

Kodeks ravnanja je bil prvič predstavljen spomladi 2011 v arabski in angleški verziji na drugi mednarodni konferenci v Abu Dhabiju. Naslavlja univerzalno profesionalno in etično ravnanje na področju odnosov z javnostmi – natančneje integriteto, transparentnost, natančnost, zavajanje, izvajanje pritiska na uradnike, medije ali druge deležnike. Po besedah predsednika IPRA Richarda Linninga, teži Kodeks k uveljavitvi standardov za praktike odnosov z javnostmi in njihovo delo na globalni ravni, kjer so pomembna etična načela in moralni pogum posameznika, da se zoperstavi neprimernim praksam ravnanja.
Kodeks ravnanja lahko prenesete tukaj. Več o Kodeksu pa lahko izveste v pripetem Q&A.

Dokumenti:
IPRA Kodeks ravnanja Q&A

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->