Dogodek

nov 22. 2018

FEIEA Grand Prix Award Ceremony 2018 v Ljubljani


22. novembra 2018, se bo v Hotelu Union v Ljubljani odvila že 22. izvedba FEIEA Grand Prix Award Ceremony, s katero Evropsko združenje internih komunikatorje (FEIEA) promovira odličnost prakse na tem področju. 

Dogodek bo potekal v dveh delih in sicer:

- bo med 13. in 17. uro bo potekala konferenca FEIEA Feinest, namenjena predstavitvi najboljših praks, izmenjavi znanja, izzivov in zamisli med kolegi iz Evrope;
- ob 20. uri pa se bo pričela slavnostna podelitev nagrad zmagovalcem FEIEA Grand Prix 2018, ki vključuje tudi za sporočeno druženje ob večerji.


Program FEIEA Finest 2018

14.00-14.05
POZDRAV ORGANIZATORJEV: Antonio Rapoula, predsednik FEIEA in Tina Cipot, predsednica PRSS

14.05-14.50
KEY NOTE: Geert Nijs, KBC banka, Belgija: Interna komunikacijska kultura v agilni organizaciji

14.50-15.20  
PRIMER 1: Wendy Bilsen, PROOF in Esther Hendriks, VGZ, Belgija: Skupaj smo razumno delovni (najboljša strategija internega komuniciranja, zmagovalec FEIEA GP 2017)

15.20-15.45 
Odmor za kavo

15.45-16.15 
PRIMER 2: Sašo Sever, Zavarovalnica Triglav, Slovenija: Pogovorimo se (najboljša mednarodna strategija internega komuniciranja, zmagovalec FEIEA GP 2017)

16.15-17.00
RAZPRAVA: Suzanne Peck v pogovoru s predstavniki nacionalnih združenj komunikatorjev in člani odbora FEIEA, o aktualnih vprašanjih internega komuniciranja in njegovi prihodnosti

* Program bo v celoti potekal v angleškem jeziku, brez prevoda v slovenščino. 
* Organizator si pridržuje pravico do morebitnih sprememb v programu.

Več o programu si lahko preberete tudi tukaj.

>> PRIJAVA <<


Osrednji govorec konference FEIEA Feinest 2018 bo Geert Nijs iz Belgije, ki bo delil svoje široko znanje in izkušnje o sodelovanju na internih družbenih platformah. 

Geert Nijs


Geert Nijs je v preteklosti delal na področjih povezanih s procesi in deloval v različnih timih belgijske KBC banke. Ob tem je našel svojo strast na področju možnosti povezovanja in sodelovanja različnih družbenih skupin, ki z deljenjem informacij udejanjajo skupne cilje (t.i. social collaboration). Naredil je premik v miselnosti od formalnega procesnega razmišljanja k "zaposlenemu v prihodnosti" in pri tem posvojil uporabo sodobnih orodij družbenega sodelovanja. Kot pravi sam: "Ta premik ni bil le v tem, da bi se odrekel iskanju nadzora, temveč sem se popolnoma na novo izumil in se odprl temu novemu svetu."

Geert je v KBC uspešno udejanjil družbeni eksperiment Hansa Zwarta (Shell), danes pa predava o tej temi na seminarjih in v organizacijah. Pred tem je sodeloval pri različnih pobudah za gradnjo mrežnih organizacij in skupnosti na KBC, zdaj pa deluje kot arhitekt za učenje v korporativnem oddelku L&D na KBC. Svetuje tudi drugim družbam pri njihovem udejstvovanju na področju t.i. social collaboration.

V programu konference se bodo predstavili še zmagovalci FEIEA Grand Prix iz preteklih let, potekla pa bo tudi vodena razparava o aktualnih temah, izzivih in praksah na področju internega komuniciranja s kolegi iz Evrope.


KEY NOTE: Geert Nijs, KBC banka, Belgija: 
Interna komunikacijska kultura v agilni organizaciji

Organizacije se spreminjajo in se razvijajo v smeri mrežnih organizacij, ki jih Frederic Laloux poimenuje »teal organisations«. Ekipe, ki sodelujejo na različnih lokacijah, se bodo morale naučiti komunicirati na drugačen način kot danes. V okviru projektov se bodo morale pogosteje same ukvarjati z internim komuniciranjem, ne bodo več dale nalog službi za interno komuniciranje. Spremembe se bodo dogajale redno in t.i. organizacija prihodnosti se je sposobna boljše prilagoditi uvajanju teh sprememb. Mrežna organizacija ne temelji na kulturi ukazovanja in kontrole, temveč je prilagodljiva organizacija, ki se organsko prilagaja svojim potrebam. 
Kakšna je torej vloga internega komuniciranja v tem razvoju? Kdo mislite, da bo to spremembo uresničil? Interno komuniciranje mora gotovo prevzeti pobudo.


PRIMER 1: Wendy Bilsen, PROOF in Esther Hendriks, VGZ, Belgija: 
Skupaj smo razumno delovni (najboljša strategija internega komuniciranja, zmagovalec FEIEA GP 2017)



"Samen zijn we zinnig bezig" (‘Skupaj smo razumno delovni’) je primer najboljše prakse za interno znamčenje in pripovedovanje zgodb: poleg dobrih rezultatov interno, ta primer kaže, da se izplača začeti s komuniciranjem od znotraj navzven. VGZ je vodilna zavarovalnica z močnim tržnim položajem in jasnimi ambicijami: zagotoviti, da bo zdravstvena oskrba na Nizozemskem še vedno dostopna, kar zagotavlja z delom z zdravstvenimi izvajalci, ki bodo zavarovancem nudili »razumno« oskrbo.

Toda kaj natančno je "razumna" oskrba, in kako to idejo narediti konkretno in oprijemljivo za zaposlene? Z notranjim konceptom blagovne znamke "Samen zijn we zinnig bezig" (‘Skupaj smo razumno delovni’) smo pokazali, da veliko zaposlenih v VGZ vsakodnevno prispeva k razumni oskrbi, vendar se tega vedno ne zavedajo. Tem zaposlenim se zahvaljujemo in njihove zgodbe delimo na spletni platformi "Samen zijn we zinnig bezig" (‘Skupaj smo razumno delovni’), na plakatih in z objavami na intranetu (pri tem poskrbimo za uredništvo, profesionalno fotografijo in film).

Koncept dodaja toplino organizaciji in na pol poti skozi kampanjo so rezultati že obetavni: cilji do sedaj so bili doseženi in obisk platforme ostaja v skladu s predvidenimi standardi, saj so objavljene vedno nove zgodbe in vsakič prinašajo aktivacijo sodelavcev. Ob koncu prvega leta 'Samen zijn we zinnig bezig' (‘Skupaj smo razumno delovni’) smo izmerili eNPS in rezultat se je povečal iz -1 na +27! Izvedba "Samen zijn we zinnig bezig" (‘Skupaj smo razumno delovni’) je tako uspešna, da je VGZ septembra 2017 začel s prevodom kampanje za zunanje javnosti. Razumna skrb je osrednjega pomena pri pozicioniranju VGZ v korporativni kampanji "S srcem za razumno oskrbo".


PRIMER 2: Sašo Sever, Zavarovalnica Triglav:
Slovenija: Pogovorimo se (najboljša mednarodna strategija internega komuniciranja, zmagovalec FEIEA GP 2017)





Kako Zavarovalnica Triglav razvija interne medije, da tri četrtine zaposlenih bolje razume podjetje in njegovo poslovanje? Katere teme uporabljajo, da uporabniki internih medijev bolje poznajo svoje kolege in se počutijo bolj povezani s podjetjem? Izvedite več o notranjem komunikacijskem sistemu v vodilni zavarovalniški in finančni skupini v regiji Adria, skozi predstavitev projekta, ki izziva tabuje, spodbuja sprejemanje drugačnosti in vodi do bolj odprte korporativne kulture. Odkrijte prvo tematsko interno tiskano revijo Zavarovalnice Triglav na temo depresije, ki prizadene enega od šestih ljudi.


Cene kotizacij

MembersNon-Members
FEIEA FINEST conference

150 €


200 €

FEIEA Grand Prix awards dinner and ceremony

150 €


200 €

FEIEA FINEST + FEIEA Grand Prix awards dinner and ceremony    

200 €


250 €

** Cene so brez DDV.


Več informacij o dogodku najdete na TEJ POVEZAVI.

Se vidimo v družbi najboljših internih komunikatorjev v Evropi!



Prijava na dogodek: https://eventnika.si/dogodki/feiea

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->