21 SKOJ: Izzivi sprememb za uspešno prihodnost
Pripravljenost na izzive sprememb, ki nam jih prinaša prihodnost, je naša komunikacijska “kondicija”. Ključna je za upravljanje in krepitev ugleda ter nujna, da v prelomnih trenutkih učinkovito komuniciramo in sooblikujemo spremembe.
Kaj je tisto, kar dandanes šteje? Kakšni izzivi so pred komunikatorji?
Nekoč, pred davnimi časi, so se morala podjetja predstavljati le na enem trgu: trgu kupcev. Danes sta trga dva: trg kupcev, ki jim podjetja prodajamo svoje izdelke in storitve, in trg talentov, ki se jim ponujamo kot dobri in želeni zaposlovalci. Oba trga sta med seboj prepletena in obenem vsak zase deluje po svojih pravilih. Korporativno komuniciranje bolj kot kadarkoli nagovarja drugi trg, ustvarjanje prijetne delovne atmosfere, kjer se zaposleni počutimo kot »doma«, cenjeni in izpopolnjeni, je ključno za privabljanje in zadržanje talentov – in še zdaleč ni le stvar kadrovskega področja. Ali zgolj internega komuniciranja!
Pripravljenost na izzive sprememb, ki nam jih prinaša prihodnost, je naša komunikacijska “kondicija”. Ključna je za upravljanje in krepitev ugleda ter nujna, da v prelomnih trenutkih učinkovito komuniciramo in sooblikujemo spremembe.Vse te veščine pa nam še kako pridejo prav, ko se znajdemo v krizi. Takrat so kažipot tudi izkušnje kolegov, ki so se znašli v »nočnih morah« in iz njih stopili še močnejši.Pridružite se nam v torek,15., in sredo,16. maja, v Portorožu, ko se bomo posvetili aktualnim trendom na področju odnosov z javnostmi, se seznanili s številnimi odličnimi praksami in prisluhnili enkratnim strokovnjakom. Tradicionalno pa bomo razglasili prejemnike nagrad Prizma za odličnost izvedenih komunikacijskih programov, in Primus za komunikacijsko odličnost managerjev in managerk.