Novica
22.Jul.2019

Socialni marketing ali Kako lahko z dobro kampanjo spremenimo družbo?

V Centru nevladnih organizacij CNVOS bodo letošnjo nevladniško nacionalno konferenco posvetili socialnemu marketingu

globe-907709_1920W.jpg

18. september 2019 od 9.00 do 15.00; Švicarija, Ljubljana 

Namen socialnega marketinga je doseganje sprememb v obnašanju posameznikov, (raz)reševanje težav, ki nas pestijo in družbo kot celoto spremeniti na bolje. Le-ta svoje učinkovitosti ne meri v reakcijah na družbenih omrežjih, temveč v upadanju števila žrtev na cestah, manjšemu številu prodanih steklenic alkoholnih pijač in škatlic cigaret ter v podobnih stvareh.

Center nevladnih organizacij CNVOS je letos v namene organizacije konference združil moči s Slovenskim društvom za odnose z javnostmi (PRSS) ter konferenco odprl za komunikatorje nevladnega, javnega in gospodarskega sektorja. Na konferenco vabijo predstavnike podjetij ter tržnike in snovalce kampanj iz oglaševalskih agencij.


Na konferenci bomo poslušali sledeče:

  • Tanja Kamin, Fakulteta za družbene vede, Katedra za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi,
  • Kate Dale, vodja projektov v britanski vladni organizaciji Sport England, ki bo predstavila kampanjo This Girl Can (To dekle zmore), v kateri so razbijali stereotipe in k ukvarjanju s športom prepričali 3,9 milijona Britank,
  • Tine Lugarič, kreativni direktor v oglaševalski agenciji Luna \ TBWA in predstavniki Zavoda VOZIM, ki bodo predstavili kampanjo Heroji furajo v pižamah, iniciativo za manj voženj pod vplivom alkohola, ki je vzpodbudila mlade in starše, da vedno poskrbijo za varen prevoz, če uživajo alkohol ali druge substance,
  • Tomaž Bergoč, izvršni direktor Slovenske fundacije za UNICEF, ki bo predstavil kampanjo Skriti escape room, ki je osveščala o zaskrbljujoči pogostosti spolnih zlorab otrok, razbijala napačna prepričanja o spolnih zlorabah in storilcih ter usmerjala k zaščiti otrok,
  • Predstavniki Pivovarne Laško, ki bodo predstavili projekt Gremo v hribe v sodelovanju s Planinsko zvezo Slovenije, s katerim že deset sezon spodbujajo ljudi k obisku gora in hkrati pomagajo lokalnim planinskim društvom in drugim nevladnim organizacijam,
  • Tina Cipot, vodja službe za korporativno komuniciranje in družbeno odgovornih projektov v Lidlu Slovenija

 
Podrobnejši program bodo na svojih straneh objavili kmalu. Kotizacije ni, število mest pa je omejeno. Prijavite se lahko na tej povezavi, več o konferenci pa lahko najdete tukaj.

 

Deli

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->