Socialni marketing ali Kako lahko z dobro kampanjo spremenimo družbo?
V Centru nevladnih organizacij CNVOS bodo letošnjo nevladniško nacionalno konferenco posvetili socialnemu marketingu
18. september 2019 od 9.00 do 15.00; Švicarija, Ljubljana
Namen socialnega marketinga je doseganje sprememb v obnašanju posameznikov, (raz)reševanje težav, ki nas pestijo in družbo kot celoto spremeniti na bolje. Le-ta svoje učinkovitosti ne meri v reakcijah na družbenih omrežjih, temveč v upadanju števila žrtev na cestah, manjšemu številu prodanih steklenic alkoholnih pijač in škatlic cigaret ter v podobnih stvareh.
Center nevladnih organizacij CNVOS je letos v namene organizacije konference združil moči s Slovenskim društvom za odnose z javnostmi (PRSS) ter konferenco odprl za komunikatorje nevladnega, javnega in gospodarskega sektorja. Na konferenco vabijo predstavnike podjetij ter tržnike in snovalce kampanj iz oglaševalskih agencij.
Na konferenci bomo poslušali sledeče:
- Tanja Kamin, Fakulteta za družbene vede, Katedra za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi,
- Kate Dale, vodja projektov v britanski vladni organizaciji Sport England, ki bo predstavila kampanjo This Girl Can (To dekle zmore), v kateri so razbijali stereotipe in k ukvarjanju s športom prepričali 3,9 milijona Britank,
- Tine Lugarič, kreativni direktor v oglaševalski agenciji Luna \ TBWA in predstavniki Zavoda VOZIM, ki bodo predstavili kampanjo Heroji furajo v pižamah, iniciativo za manj voženj pod vplivom alkohola, ki je vzpodbudila mlade in starše, da vedno poskrbijo za varen prevoz, če uživajo alkohol ali druge substance,
- Tomaž Bergoč, izvršni direktor Slovenske fundacije za UNICEF, ki bo predstavil kampanjo Skriti escape room, ki je osveščala o zaskrbljujoči pogostosti spolnih zlorab otrok, razbijala napačna prepričanja o spolnih zlorabah in storilcih ter usmerjala k zaščiti otrok,
- Predstavniki Pivovarne Laško, ki bodo predstavili projekt Gremo v hribe v sodelovanju s Planinsko zvezo Slovenije, s katerim že deset sezon spodbujajo ljudi k obisku gora in hkrati pomagajo lokalnim planinskim društvom in drugim nevladnim organizacijam,
- Tina Cipot, vodja službe za korporativno komuniciranje in družbeno odgovornih projektov v Lidlu Slovenija.
Podrobnejši program bodo na svojih straneh objavili kmalu. Kotizacije ni, število mest pa je omejeno. Prijavite se lahko na tej povezavi, več o konferenci pa lahko najdete tukaj.