Novica
23.Mar.2018

Povzetek PRaksalnice št. 1: Praktični vidik nove pravne ureditve varstva osebnih podatkov (GDPR) pri delu komunikatorjev

Predzadnji četrtek v mesecu marcu se je več kot 50 komunikatorjev premierno udeležilo prve PRaksalnice v organizaciji Slovenskega društva za odnose z javnostmi. Tema prve PRaksalnice so bile novosti, ki prihajajo z novo pravno ureditvijo varstva osebnih podatkov.

Povzetek PRaksalnice št. 1.jpg

Praktični vidike novosti, ki jih prinaša Splošna uredba EU o varstvu podatkov, sta jedernato predstavili Katarina Rojc, pooblaščenka za varstvo osebnih podatkov in Mojca Logar, vodja področja Pravo/Compliance v Lidlu Slovenija.

Uvodoma so se zbrani seznanili zakaj je sploh pomembno varstvo podatkov in kakšne bodo nove določbe, ki bo nedvomno vplivale tudi na delo komunikatorjev v podjetjih. Izvedeli so, kaj vse spada pod definicijo osebnega podatka in na kakšen način te podatke pravilno obdelujemo. Pri tem je odgovornost na strani upravljalca z osebnimi podatki zelo velika. Predvsem je bistveno, da bodo v podjetjih in institucijah z osebnimi podatki ravnali odgovorno in transparentno. 

Obiskovalci so izvedeli, na kakšne načine bo z novo uredbo mogoče pridobiti privolitve za obdelavo osebnih podatkov. Pri tem bodo morali biti pozorni na elemente veljavne privolitve (konkretna, prostovoljna, informirana in jasno pritrdilno dejanje). Seznanili so se tudi z varnostnimi in organizacijskimi ukrepi in se dotaknili nove nacionalne zakonodaje, ki naj bi v primerjavi z GDPR-jem urejala zgolj vsebinska in postopkovna vprašanja ter na določenih delih še bolj zaostorvala GDPR.

Že tekom predavanja in ob koncu se je med udeleženci razvila razprava o konkratnih primerih iz prakse. Ne samo, da bodo stroge smernice za eksterno komuniciranje, številne novosti čakajo tudi interna komuniciranja. Največ vprašanj se je navezovalo na fotografiranje dogodkov, nagradnih iger na družbenih omrežjih in na adreme iz katerih se pošiljajo e-novičke. Ob koncu sta predavateljici predstavili deset korakov, ki jih je potrebno upoštevati pri skladnosti z GDPR in izpostavili, da nam naj bo bistveno vzpostavljanje vezi med posamezniki in ne smetenje po e-poštnih nabiralnikih.

Dostop do predstavitve PRaksalnice št. 1 je takoj pod zadnjo fotografijo na tej strani.

Dokumenti:

Deli

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->