Novica
18.Oct.2018

Pisanje za odnose z javnostmi: temeljni žanri’

Spletno sporočanje, ki imitira govorjeno besedo tudi v zapisani obliki, rahlja včasih trdne meje med javnim in zasebnim sporočanjem. Ali v hitro se spreminjajočem svetu sploh še potrebujemo poenotene vzorce oz. standarde pisanja v odnosih z javnostmi? Vsekakor.

DSC06210.jpg

Standardov ne gre jemati kot od avtoritete prepisana pravila, ampak kot predlagani vzorec, ki je nastal v profesionalni skupnosti zaradi sporočanjskih ciljev, strokovnih in družbenih norm in konvencij. Njihovo poznavanje pisca razbremeni ukvarjanja s formalnimi značilnostmi in zahtevami določene besedilne vrste ter mu ponuja več časa za vsebinske in tematske izbire pri ubesedovanju. Bralec pa se ob pričakovani ustaljeni formi hitreje znajde, pričakovane podatke najde na pričakovanem mestu in se posveti vsebini besedila, ne da bi ga forma motila zaradi neobičajnih sestavin. 

Nekaj uporabnih predlogov za izboljšave v pisanju za odnose z javnostmi najdete v knjigi ‘Pisanje za odnose z javnostmi: temeljni žanri’. Več o vsebini TUKAJ.

Knjigo lahko naročite na naslovu: zalozba.fdv@fdv.uni-lj.si. Do izida v začetku novembra lahko uveljavljate 25-odstotni prednaročniški popust. 

Deli

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->