Novica
22.Aug.2018

Panevropska raziskava o internem komuniciranju razkriva zrelo, rastočo panogo

Vloga internega komunikatorja bo v naslednjih treh letih pridobila večji pomen, poroča raziskava italijanskega združenja ASCAI o internem komuniciranju v Evropi, ki jo je izvedla leta 2017 v sodelovanju z Evropskim združenjem za interno komuniciranje FEIEA.

prenos.jpg

ASCAI je izvedel anketo med internimi komunikatorji v 448 podjetjih iz 12 držav EU, v želji spoznati trenutno stanje in trende v Evropi. V raziskavi je sodelovala tudi Slovenija.

Raziskava ugotavlja, da:

  • Je vzpostavitev oddelka za interno komuniciranje, ki je uradno priznan v organizacijski strukturi, nedvoumen signal zavedanja, da je treba imeti stalno, dobro strukturirano upravljanje notranjih odnosov.
  • So za doseganje ciljev internega komuniciranja ključni kanali: intranet kot glavni kanal komuniciranja, sledijo osebno komuniciranje, digitalnimi mediji in tisk. Poslovni TV, radio in bloge interni komunikatorji v Evropi ocenjujejo kot manj učinkovite. Uporaba družabnih medijev pa dosega mešane ocene med sprejemanjem in zavrnitvijo.
  • So tri ključne prednostne naloge internega komuniciranja promocija in razširjanje korporacijske kulture in identitete, komuniciranje o rezultatih podjetja in poslovnih strategijah ter sodelovanje in motiviranje zaposlenih.
  • Multinacionalna podjetja, vodilna nacionalna podjetja in podjetja v severni Evropi vidijo uporabo merjenja v internem komuniciranju kot vse pomembnejšo. Kljub temu le tretjina anketiranih podjetij (36 %) redno meri učinkovitost.
  • Ima demografsko gledano v povprečju 2/3 anketiranih preko 10 let izkušenj dela v internem komuniciranju, starost nad 40 let in je ženskega spola. Zanimiv je tudi podatek, da imajo podjetja ne glede na velikost, v povprečju zaposlene dva do tri interne komunikatorje. 

Ključna ugotovitev raziskave pa je, da bo prihodnji uspeh internega komuniciranja odvisen od tega ali bo prevzemal večjo vlogo v podpori vodstvu in v sprejemanju programov, ki spodbujajo aktivnejšo in bolj vključeno sodelovanje zaposlenih.


Preberite celotno poročilo tukaj

Deli

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->