Novica
29.Mar.2019

Nagrada Prizma vabi!

Odprli smo prijave za nagrado Prizma, za odličnost izvedenih komunikacijskih programov.

Nagrada Prizma.jpg

‘’Še razmišljate, kaj za Prizmo prijaviti letos? Zgodbo, pri kateri vam je srce poskočilo zaradi odgovornosti, navdiha in izzivov? Zgodbo, na katero ste skupaj z ekipo najbolj ponosni, ker je pustila pomembno sled? Ker ste uspešno prenesli njena sporočila in sprožili dejanja v okolju? Vse okoli nas je zgodba. Vsaka se pripoveduje na svojstven način. Verjamem, da ste vi za svojo izbrali najboljšega, najbolj učinkovitega …’’

Besede Helene Čož (Luna \TBWA ), letošnje predsednice komisije Prizma 2019, vas naj navdihnejo in spodbudijo pri prijavi svojih uspešnih komunikacijskih programov, na katere ste ponosni in zanje verjamete, da si zaslužijo še dodatno priznanje. Odprle so se namreč prijave za nagrado Prizma, za odličnost izvedenih komunikacijskih programov.

Letošnjo vrhunsko komisijo sestavljajo člani iz različnih uglednih podjetij. David Razboršek, ustanovitelj in direktor Zavoda Vozim, Jure Bračko, direktor oddelka za zunanje komuniciranje na Novi KBM, Dolores Podbevšek Plemeniti direktorica marketinga v družbi Delo, in Jana Jovanovska, managerka za zunanje odnose v podjetju Philip Morris Ljubljana, bodo s skupnimi močmi pod taktirko Helene Čož nagradili zgodbe, ki so navdihnile, predvsem pa uspele predstaviti svoje sporočilo in se globoko udejanjile v okolju.

Večerni program 22. Slovenske konference o odnosih z javnostmi bo posvečen razglasitvi zmagovalcev šestih kategorij v okviru nagrade Prizma, ki jo Slovensko društvo za odnose z javnostmi podeljuje slovenskim organizacijam, podjetjem in agencijam za odličnost izvedenih komunikacijskih programov na področju odnosov z javnostmi. Nagrada Prizma poleg ovrednotenja prijavljenih primerov omogoča nagrajencem, da svoje programe predstavijo stanovskim kolegom in ostalim udeležencem konference.

Podjetja, organizacije in agencije lahko svoje navdihujoče zgodbe prijavite v šestih različnih kategorijah, in sicer:

  • A - programi internega komuniciranja,
  • B - celoviti komunikacijski programi (integrirano komuniciranje),
  • C - programi upravljanja sprememb (krizno komuniciranje, upravljanje tem itd.),
  • D - specifični komunikacijski programi (vladni odnosi, odnosi z mediji, lokalnimi skupnostmi, potrošniki, finančnimi javnostmi itd.),
  • E - programi družbene odgovornosti, neprofitne kampanje,
  • F - uporaba komunikacijskih veščin, komunikacijskih orodij in medijev (od internega glasila do aplikacij, od klasičnih do novih).

Na razpis lahko prijavite programe, ki so bili izvedeni v letu 2018.

Rok za oddajo prijave za nagrado Prizma je 18. april 2019. Navodila za prijavo pa najdete na naši spletni strani.

Deli

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->