e-SKOJ je z nami!
Bogatejši za številne dragocene izkušnje, smo v Slovenskem društvu za odnose z javnostmi danes zaključili e-SKOJ. Spletna komunikatorska jutra so bila še tolliko bolj svečana, saj v društvu te dni obeležujemo 30. obletnico delovanja. Več kot 300 prijavljenih udeležencev je v treh dneh prisluhnilo 10 strokovnjakom in odličnim sogovornikom.
Med drugim so o lekcijah v karieri in življenju spregovorili komunikatorka, ki deluje v mednarodnem okolju, manager in priznan športnik. O moči in znanju za premagovanje izzivov so spregovorili Ana Verčko Grilec, direktorica komunikacij za tovarne, logistiko in nabavo za evroprski, afriški in bližnjevzhodni trg v podjetju Goodyear, pa Lovro Peterlin, managing direktor A1 Slovenija in Peter Kauzer, kajakaš na divjih vodah.
Novo komunikatorsko jutro je prineslo predavanji o zgodah in nezgodah digitalnih kampanj ter zanimiv primer kriznega komuniciranja iz tujine. Milena Jakovljevič, strateška direktorica v Drom agency je predstavila posamezne primer praks v oglaševanju, ki so zgrešile ali narobe prebrale družbeni trenutek, okolje in kontekst. Aoife Clarke, vodja področja korporativnega komuniciranja in marketinga v Lidlu Irska & Severna Irska pa nas je popeljala skozi središče (komunikacijskega) snežnega viharja, s katerim so se v podjetju spopadli v 2018.
Današnje dopoldne smo pričeli s predstavitvijo treh najboljših komunikacijskih praks, ki so se prijavile na natečaj društva. Na razpis je prispelo 11 prijav, vse po vrsti zanimive, inovativne, in vse so v navdih - nagrajene pa so odličnost komuniciranja postavile še stopničko višje. S projektom "Mi skrbimo za vaš tovor, vi poskrbite za svoje zdravje", je Luka Koper osvojila prvo mesto. Drugo mesto je pripadlo Finančni upravi RS, za "Informiranje o unovčevanju turističnih bonov". Kot tretjo najboljšo dobro prakso pa je žirija ocenila projekt AMZS - #AMZSkrbni.
V nadaljevanju, smo z Natašo Houmark, HR direktorico v Johnson &Johnson, ter Dejanom Verčičem, predstojnikom Oddelka za komunikologijo in partnerjem v Herman & partnerji, prevetrili še lekcije, ki jih je v komunikacijske vode prinesla epidemija.
Z e-SKOJ zaokrožujemo praznovanje ob 30. obletnici delovanja Slovenskega društva za odnose z javnostmi. V le treh desetletjih se je področje odnosov z javnostmi razvilo v prepoznano in cenjeno slovensko šolo, uveljavljeno tako doma, kot v svetu. In pri tem je društvo, s svojimi člani in številnimi aktivnostmi, odigralo ključno vlogo.
V PRSS smo to pomembno obletnico obeležili tudi z izdajo prvega celostnega učbenika za odnose z javnostmi v slovenskem jeziku, avtorice dr. Ane Tkalac Verčič, v katerem predstavljamo tudi naše praktike z domačimi primeri, umeščenimi v slovensko okolje.