Novica
26.Nov.2020

e-SKOJ je z nami!

E_SKOJ_FB dogodek.png

Bogatejši za številne dragocene izkušnje, smo v Slovenskem društvu za odnose z javnostmi danes zaključili e-SKOJ. Spletna komunikatorska jutra so bila še tolliko bolj svečana, saj v društvu te dni obeležujemo 30. obletnico delovanja. Več kot 300 prijavljenih udeležencev je v treh dneh prisluhnilo 10 strokovnjakom in odličnim sogovornikom. 

Med drugim so o lekcijah v karieri in življenju spregovorili komunikatorka, ki deluje v mednarodnem okolju, manager in priznan športnik. O moči in znanju za premagovanje izzivov so spregovorili Ana Verčko Grilec, direktorica komunikacij za tovarne, logistiko in nabavo za evroprski, afriški in bližnjevzhodni trg v podjetju Goodyear, pa Lovro Peterlin, managing direktor A1 Slovenija in Peter Kauzer, kajakaš na divjih vodah. 

Novo komunikatorsko jutro je prineslo predavanji o zgodah in nezgodah digitalnih kampanj ter zanimiv primer kriznega komuniciranja iz tujine. Milena Jakovljevič, strateška direktorica v Drom agency je predstavila posamezne primer praks v oglaševanju, ki so zgrešile ali narobe prebrale družbeni trenutek, okolje in kontekst. Aoife Clarke, vodja področja korporativnega komuniciranja in marketinga v Lidlu Irska & Severna Irska pa nas je popeljala skozi središče (komunikacijskega) snežnega viharja, s katerim so se v podjetju spopadli v 2018. 

Današnje dopoldne smo pričeli s predstavitvijo treh najboljših komunikacijskih praks, ki so se prijavile na natečaj društva. Na razpis je prispelo 11 prijav, vse po vrsti zanimive, inovativne, in vse so v navdih - nagrajene pa so odličnost komuniciranja postavile še stopničko višje. S projektom "Mi skrbimo za vaš tovor, vi poskrbite za svoje zdravje", je Luka Koper osvojila prvo mesto. Drugo mesto je pripadlo Finančni upravi RS, za "Informiranje o unovčevanju turističnih bonov". Kot tretjo najboljšo dobro prakso pa je žirija ocenila projekt AMZS - #AMZSkrbni. 

V nadaljevanju, smo z Natašo Houmark, HR direktorico v Johnson &Johnson, ter Dejanom Verčičem, predstojnikom Oddelka za komunikologijo in partnerjem v Herman & partnerji, prevetrili še lekcije, ki jih je v komunikacijske vode prinesla epidemija.  

Z e-SKOJ zaokrožujemo praznovanje ob 30. obletnici delovanja Slovenskega društva za odnose z javnostmi. V le treh desetletjih se je področje odnosov z javnostmi razvilo v prepoznano in cenjeno slovensko šolo, uveljavljeno tako doma, kot v svetu. In pri tem je društvo, s svojimi člani in številnimi aktivnostmi, odigralo ključno vlogo. 

V PRSS smo to pomembno obletnico obeležili tudi z izdajo prvega celostnega učbenika za odnose z javnostmi v slovenskem jeziku, avtorice dr. Ane Tkalac Verčič, v katerem predstavljamo tudi naše praktike z domačimi primeri, umeščenimi v slovensko okolje.  

Deli

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->