Novica
14.May.2021

23. SKOJ uspešno PRemikal za Prihodnost

Letošnja Slovenska konferenca o odnosih z javnostmi (SKOJ), ki se je zaključila s pogovorom s slovenskim režiserjem številnih oglasov, glasbenih spotov in celovečernih filmov, Mitjo Okornom, je ponovno navdušila skoraj 200 slovenskih komunikatorjev. Osrednja strokovna konferenca za odnose z javnostmi, 23. po vrsti, a prva, ki se je odvila na spletu, je potekala pod naslovom PRemik za Prihodnost. Program, ki ga je oblikoval programski odbor s Petro Juvančič (Združenje Manager) na čelu, je slušatelje premikal med domačo in tujo sceno, med trajnostjo in izzivi trenutnih časov za komunikatorje in organizacije ter se sprehodil med komunikacijskimi trendi, ki bodo krojili delo in življenje strokovnjakov za komuniciranje v prihodnje.

fafangel cipot.png

Tudi letos se je SKOJ podal preko meja. Medse smo povabili strokovnjaka za komuniciranje Peter Sandbach (Free Range Communications), ki je predstavil svoje izkušnje na področju komunikacije znanstvenih dognanj in izpostavil tri ključne poudarke: 1. da so pomembne besede. 2. da »zdrava pamet« ni nujno vedno pametna, ter 3. da čustva vedno premagajo logiko.  Po besedah direktorja Zero Waste Europe Joana Marca Simona komunikacija trajnosti pomeni komunikacija zgodb – poudaril je, da ljudi ne zanimajo suhoparni podatki, naj bodo še tako pretresljivi. »Naj še tako glasno opozarjamo na nevarnosti plastike, zadane nas, ko vidimo umrle kite, s polnimi želodci plastičnih vrečk, in ptice, zapletene v plastiko. Takrat se začne nekaj premikati.«

Laura Bortas iz Atlantic Grupe je s kampanjo Cockte, ki je pod sloganom »Tvoja ljubezen, tvoja stvar« oblikovala odmevno komunikacijo v celotni regiji, pokazala, kako lahko blagovne znamke s svojim delovanjem dajo glas in podporo tistim, ki jo potrebujejo, medtem ko se zavzemajo za vrednote, ki jim kot podjetje sledijo.

V SKOJ studiu je prvi dan konference potekal tudi zanimiv pogovor z v.d. predstojnikom Centra za nalezljive bolezni na NIJZ Mariem Fafangelom o tem, kako kot vodilni epidemiolog v državi doživlja mesece, ko celotna slovenska javnost spremlja vsako njegovo besedo. »Epidemija je v celoti spremenila pravila igre, z njo pa se je spremenila tudi vloga komunikacije z ljudmi, ki predstavlja izredno pomemben del javnega zdravja in epidemije,« je poudaril.

Konferenca je nabrala pestro paleto slovenskih strokovnjakov, ki so pokazali PRemike, ki nas čakajo. Klemen Selakovič (UX designer) je predstavil, kako tehnologija izkorišča naše kemijske procese in osvetlil pomembne razlike med užitkom in srečo, ki nam pomagajo razumeti vpliv tehnologije na uporabnika, strateška HRM svetovalka Tamara Valenčič pa pomen sodelovanja PR in HR pri oblikovanju korporativne kulture in znamke delodajalca.

V trende prihodnosti je slušatelje s popotovanjem po virtualnem turizmu popeljala prof. dr. Maja Konečnik Ruzzier z Ekonomske fakultete v Ljubljani, Miha Bevc iz Herman & Partnerji pa povabil piarovce in marketingarje, da skupaj »stopijo v bar« in ustvarita »boljšo zabavo«, kot jo, če delata vsak zase. 

SKOJ je postregel tudi z dvema zanimivima okroglima mizama. Prvi dan so pod taktirko Lee C. Acman (PRO PLUS) o Premikih v medijskih in komunikacijskih trendih spregovorili mag. Jana Lutovac Lah (Inženirska zbornica Slovenije), Juš Lesjak (Genzify), Janja Božič Marolt (Mediana), svetovalka za digitalno komunikacijo in tekstopiska Tamara Langus ter Andraž Zorko (Valicon). Drugi dan pa je bila okrogla miza namenjena trajnosti in vlogi komunikatorja v preobrazbi, PRemiku, organizacije v trajnostno poslovanje. Svoje izkušnje so s poslušalci in moderatorko Meto Pavlin Avdić (prvi.prvi) delili Mojca Markizeti (Iskraemeco), Katja Sreš (Ekologi brez meja) in Miha Hrovat (Treecelet). 

Slaščico pa v PRSS prihranjamo za konec. Tudi letos bomo organizirali razglasitev prejemnikov nagrad Prizma za odličnost izvedenih komunikacijskih programov ter nagrajence Študentskega natečaja Inkubatorja priložnosti 2021. Ta bo potekala 19. maja na FB strani PRSS, na gledalce pa čaka še predavanje presenečenja, ki pa naj bi bilo koristno za prav vsakega komunikatorja. 

Konferenco SKOJ so podprli Telemach, Petrol, NKBM, Herman in Partnerji, Zavarovalnica Triglav, O28, AMZS, Kliping, ŠOU V LJUBLJANI, Vzajemna – Varuh zdravja, Mercator, Elektro Maribor, Pošta Slovenije, Barcaffe, Medex, Klarles ter Meetpoint in Fabulatorij. Vsem partnerjem, predavateljem in gostom ter vsem komunikatorjem, ki ste dva dni preživeli v družbi SKOJ, se iskreno zahvaljujemo. In nadvse nestrpno čakamo na SKOJ po SKOJ-u!

Celotno galerijo dogodka si lahko ogledate tukaj.

Deli

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->