Blog
13. maj 2020

[COVID-19, 𝐏𝐑emagajmo ga skupaj] Petra Kovič, odgovorna urednica Sveta Kapitala

COVID-19_ PRemagajmo ga skupaj (22).png

Kot novinarka in urednica Sveta kapitala, poslovne edicije medijske hiše Delo, vidim, da novih okoliščin ne diktirajo le manjša kupna moč, kriza delovanja, upad naročil, prodaje, rasti ipd..

Danes zdravstveno krizo determinira kriza identitete in kriza vrednot. Zakaj pravim »kriza«? Ker se zdi, da smo zmedeni v postavljanju nove lestvice vrednot. A nekaj je gotovo: tisti, ki bo v teh precej globokih razmislekih prehitel konkurenco, bo zmagovalec. Kajti prav ta (!) bo vedel, kaj kupec ali stranka hoče, o čem sanja, kaj mu daje tolažbo, udobje, lažje bivanje…

Tudi v Svetu kapitala, ki smo ga z mislijo na bralce, ki so se v času karantene znašli obenem tudi sredi nočne more, začrtali vitalistično, optimistično, rado- in dolgoživo. Poslovni časnik smo embalirali v spomladansko cvetje in ga obarvali rožnato. Zunanjost je pač sledila notranjosti, tj. vsebini. Lait motiv edicije je bil »kriza je zgolj povod za vnovično življenje«. In tako smo se na zdravstveno krizo odzvali s pozitivnimi zgodbami, ki bralcu ponudijo resnične primere, iz katerih lahko črpa pogum in veselje za prihodnost.
Poleg opisa dolgoživih japonskih in slovenskih podjetij, ki jih niso zamaje niti krize, niti vojne, potrese ali pandemije smo v edicijo vključili tudi zmagovite zapovedi za izhod iz krize, know how-e in poslovne modele novodobnega dela, ustvarjanja prihodkov, analize dogajanja v EU in v svetu, številne pluse pandemije, ki se jih lahko veselimo, in zgodbe o dobrem življenju, ki ga ne bo več maltretirala histerija sreče, ampak povsem drugi razmisleki.

Menim, da smo v nekaj tednih karantene, ki se bo vsem vtisnila v spomin za zmeraj, ugotovili, kako lepo je biti človek. V bistvu človek človeku. V vsak v svojem domačem okolju je začutil, kako lepo se je povezovati, komunicirati in se poslušati. Novinarji sogovornika, urednik novinarja, direktor urednika ipd. Se je pred krizo temu reklo »flow«?! No, če da, potem smo ga ujeli. In to je že en plus te – bom rekla – nore krize.

Deli

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->