Blog
12. maj 2020

[COVID-19, 𝐏𝐑emagajmo ga skupaj] Danijel Koletić, direktor Apriori Agencije

COVID-19_ PRemagajmo ga skupaj (21).png

𝗡𝗮𝗷𝘃𝗲𝗰̌𝗷𝗶 𝗶𝘇𝘇𝗶𝘃 𝘇𝗮𝗱𝗻𝗷𝗲𝗴𝗮 𝘁𝗲𝗱𝗻𝗮?

Največji izziv zadnjega tedna je uskladitev prihodkov in odhodkov, dogovori o pogojih za izvedbo letošnje konference PRO PR.

𝗞𝗼𝗻𝗸𝗿𝗲𝘁𝗻𝗼: 𝟯 𝗻𝗮𝗷𝗯𝗼𝗹𝗷 𝘂𝗰̌𝗶𝗻𝗸𝗼𝘃𝗶𝘁𝗲 𝗮𝗸𝘁𝗶𝘃𝗻𝗼𝘀𝘁𝗶, 𝗸𝗶 𝘀𝘁𝗲 𝗷𝗶𝗵 𝗸𝗼𝘁 𝗽𝗼𝗱𝗷𝗲𝘁𝗷𝗲 𝗻𝗮 𝗻𝗼𝘃𝗼 𝘂𝘃𝗲𝗱𝗹𝗶 𝘇𝗮𝗿𝗮𝗱𝗶 𝗖𝗼𝘃𝗶𝗱-𝟭𝟵?
1. Vse pogodbe z obstoječimi strankami smo zamrznili, dokler se jih sami ne aktivirajo.

2. Zaradi potresa v Zagrebu, ki nas je prizadel skupaj z virusom Covid-19, smo se morali odločiti za dodatne poslovne ukrepe.

3. Kot vsi, smo se tudi mi prilagodili novemu načinu Zoom komuniciranja.

𝗡𝗮𝗷𝗯𝗼𝗹𝗷 𝘂𝗰̌𝗶𝗻𝗸𝗼𝘃𝗶𝘁 𝗸𝗼𝗺𝘂𝗻𝗶𝗸𝗮𝗰𝗶𝗷𝘀𝗸𝗶 𝗸𝗮𝗻𝗮𝗹 - 𝘇𝗮𝗽𝗼𝘀𝗹𝗲𝗻𝗶, 𝗱𝗼𝗯𝗮𝘃𝗶𝘁𝗲𝗹𝗷𝗶, 𝗸𝘂𝗽𝗰𝗶?

Komunikacija preko mobilnikov, Zoom in Skype konference so postali naši najboljši in najučinkovitejši komunikacijski kanali.

𝗦𝗲 𝘇̌𝗲 𝗸𝗮𝘇̌𝗲 𝗸𝗮𝗸𝘀̌𝗲𝗻 𝗽𝗼𝘀𝗲𝗯𝗲𝗻 𝘃𝘇𝗼𝗿𝗲𝗰 𝗽𝗿𝗶 𝗸𝗼𝗺𝘂𝗻𝗶𝗰𝗶𝗿𝗮𝗻𝗷𝘂?

Potrpežljivost in pozitivno razmišljanje, nenehna inspiracija in vera v dobro.

𝗜𝗺𝗮𝘁𝗲 𝘀̌𝗲 𝗸𝗮𝗸𝘀̌𝗻𝗼 𝗱𝗼𝗱𝗮𝘁𝗻𝗼 𝘀𝗽𝗼𝗿𝗼𝗰̌𝗶𝗹𝗼 𝘇𝗮 𝗸𝗼𝗹𝗲𝗴𝗲 𝗸𝗼𝗺𝘂𝗻𝗶𝗸𝗮𝘁𝗼𝗿𝗷𝗲?

Vsi se zavedamo, da bo COVID-19 spremenil tako komunikacijsko, kot tudi oglaševalsko industrijo. A vsaka kriza je tudi priložnost. Zdaj je pravi čas za preoblikovanje podjetja, a pri tem moramo biti karseda inovativni. Z etičnega vidika komunikacije pa je treba pozornost nameniti komunikacijskim sporočilom.

Deli

Pridružite se nam

Pridi, Razmisli, Snuj in Spremeni – PRSS, Slovensko društvo za odnose z javnostmi. PRSS združuje več kot 300 članov iz vse Slovenije. Iz vseh večjih podjetij. Iz vseh večjih neprofitnih organizacij, državnih ustanov in institutov. Strokovnjake iz agencij in samostojne svetovalce. Postanite del ene najmočnejših mrež v Sloveniji!

Postanite član
-->